eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Budowa boiska sportowego w Milikowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129590-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Gmina Nowogrodziec: Budowa boiska sportowego w Milikowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547245-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowogrodziec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082158100000, ul. ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 380 660, e-mail a.jaworska@nowogrodziec.pl, faks 757 316 416.
Adres strony internetowej (url): www.nowogrodziec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska sportowego w Milikowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego w miejscowości Milików. Inwestycja realizowana będzie na dz. nr 407 - obręb 0006 Milików. W ramach zadania wykonane zostaną roboty ziemne, niwelacja terenu, drenaż, podbudowa na wyprofilowanej i zagęszczonej warstwie gruntu i nawierzchnia z trawy z rolki oraz malowanie linii boiska. Powierzchnia terenu objętego niwelacją i profilowaniem: 78 x 115 = 8 970 m2, w tym boisko do piłki nożnej 68 x 105 = 7 140 m2. Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej i wody we własnym zakresie. Koszty zużycia pokryje wykonawca. Koszty opłaty za ww. media należy uwzględnić w cenie ryczałtowej za wykonanie zadania. Wykonawca w ramach zadania odpowiedzialny jest za podlewanie trawy do czasu ukorzenienia, zgodnie z zaleceniami producenta trawy. W trakcie prowadzenia robót zabrania się składowania jakichkolwiek materiałów w pasie drogi gminnej nr 103873D. Ponadto wykonawca odpowiada za: a)wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzone robót ziemnych na istniejących sieciach; b)odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, c)zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d)utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, e)oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, f)po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, g)w ramach ceny ofertowej Wykonawca wykona i utrzyma ogrodzenie placu budowy, drogę dojazdową do placu budowy, drogę montażową, zaplecze budowy, składowiska materiałów budowlanych, h)Wykonawca zobowiązany jest strzec mienia znajdującego się na terenie budowy. Zniszczenia powstałe w wyniku niedbałości, braku nadzoru, braku fachowości, złej kolejności wykonywania robót i organizacji prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zniszczeń na swój koszt i doprowadzenie zniszczonego elementu do stanu pierwotnego lub stanu uzgodnionego z Inwestorem. Na wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne. Wykonawca ma również obowiązek sporządzić m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu oraz kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania odbioru końcowego, jeżeli z obiektywnych przyczyn administracyjnych inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nie zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie realizacji umowy. W takim wypadku wykonawca najpóźniej w dniu odbioru przedstawi potwierdzenie złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej bądź oświadczenie uprawnionego geodety o złożeniu operatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212221-1, 45111200-0, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504982.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OGRODY Jagielski Maciej Jagielski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bolesławice 239 B
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 525000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 525000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1294238.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.