eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › "Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi PriorytetowejIX. Włączenie społeczne, DziałanieIX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Pod działanieIX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129454-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: : "Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Pod działanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. "KIS Radomsko- W kierunku zmiany"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547110-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 470078600000, ul. ul. Kościuszki 10, 97500 Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 832 885, e-mail admin@mops-radomsko.pl, faks 446 832 855.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mops-radomsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: "Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Pod działanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NK.3411/2-3/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 niżej wskazanych części, których wymagania ogólne określono w pkt 3.3 a szczegółowe wymagania i opis zawarte zostały w Rozdziale 23 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na poszczególne części zamówienia: Część I - Kurs prawo jazdy kat. B dla 10 osób Część II - Kursu prawa jazdy kat. C, kat. C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 osoby Część III - Kurs bukieciarstwa i florystyki dla 9 osób Część IV - Kurs obsługi komputera dla 6 osób Część V - Kurs obsługi kasy fiskalnej/nowoczesnego sprzedawcy dla 4 osób Część VI - Kurs opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej dla 9 osób Część VII - Kurs palacza C.O. dla 2 osób Część VIII - Kursu profesjonalnego sprzątania dla 6 osób Wymagania ogólne dotyczące każdego z kursów i szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia: 1. Celem głównym przeprowadzenia kursów jest poprawa funkcjonowania osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem w sferze społecznej i zawodowej. 2. Realizacja kursów musi zakończyć się do dnia 31.12.2018 r. 3. Miejsce odbywania się szkolenia: Wszystkie kursy/szkolenia zarówno w zakresie zajęć teoretycznych jak i praktycznych muszą się odbyć w Radomsku w miejscu, do którego uczestnicy będą mogli z łatwością dotrzeć, w pomieszczeniach spełniających zasady bhp i p.poż. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy musi wskazać Zamawiającemu dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne, w których prowadzone będą zajęcia muszą posiadać dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręcznik papierowy). Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu oraz liczby uczestników kursów, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Sale dydaktyczne, codziennie przed rozpoczęciem zajęć, muszą być wietrzone. Ponadto sale dydaktyczne winny posiadać oznaczenia, że przeprowadzane w nich zajęcia dotyczą projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: IX.1. Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.1.1. Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 - logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu - Europejski Fundusz Społeczny. Wzór oznakowania dostępny jest na stronie internetowej http://wuplodz.praca.gov.pl/web/rpo-wl/poznaj-zasady-promowania-projektu. Uczestnicy danego kursu muszą mieć zapewniony sprzęt, jak również wszelkie niezbędne do prowadzenia ćwiczeń materiały oraz w zakresie wymaganym odrębnymi przepisami, ubiór roboczy oraz niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa środki ochronne. Ubrania i środki ochronne winny zostać przekazane uczestnikom kursów najpóźniej z chwilą przystąpienia do zajęć praktycznych. Strój roboczy uczestnicy otrzymują na własność. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: zestaw materiałów szkoleniowych i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką kursu, zeszyt formatu A4, zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały szkoleniowe każdy uczestnik kursu musi otrzymać w teczce tekturowej. Materiały i ubiór roboczy, które uczestnicy kursu otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane. Materiały powinny być adekwatne do treści kursu oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udokumentować tę okoliczność na żądanie Zamawiającego (np. poprzez rachunki lub faktury VAT za zakup materiałów). Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom kursu w pierwszym dniu zajęć. Podręczniki lub materiały szkoleniowe, które uczestnicy otrzymują na własność winny być publikacjami wydanymi w okresie ostatnich trzech lat oraz uwzględniającymi aktualny stan prawny. Miejsce realizacji zajęć, wszelkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę, dotyczące uczestnictwa osób w szkoleniu finansowanym z EFS, winny zawierać informacje o unijnym wkładzie finansowym w realizację kursu, a także winny być opatrzone znakiem Funduszy Europejskich z nazwą programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu - Europejski Fundusz Społeczny. Wzór oznakowania dostępny na stronie http://wuplodz.praca.gov.pl/web/rpo-wl/poznaj-zasady-promowania-projektu. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie zajęć teoretycznych i praktycznych oraz nie mniej niż 25 godzin zajęć dydaktycznych w tygodniu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w ramach kursów również w innych niż wyżej określono dniach, godzinach i wymiarze, w szczególności gdy jest to spowodowane dołączeniem uczestnika do innej grupy spoza projektu, mającej ustalony inny harmonogram kursu. Każde odstępstwo od wymogu, wymaga wyraźnej zgody Zamawiającego oraz uzgodnienia przez Strony. W przypadku konieczności poprzedzenia uczestnictwa w kursie badaniami lekarskimi zostaną one zorganizowane przez Wykonawcę w terminie poprzedzającym rozpoczęcie kursu. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w cenę kursu. W czasie przerw wymagany jest obowiązkowo serwis kawowy składający się z: ciastek, kawy, herbaty, wody mineralnej - minimum 2 butelki/osobę, każda po 0,5 l, śmietanki do kawy lub mleka oraz cukru. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić serwis kawowy na każdy dzień prowadzenia kursu/szkolenia bez względu na liczbę godzin dydaktycznych przewidzianych w danym dniu kursu/szkolenia. W przypadku kursów, w których zajęcia będą odbywać się w wymiarze min. 6 godzin dydaktycznych dziennie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu każdego dnia poczęstunku w postaci ciepłego posiłku (drugiego dania). Ww. obsługa cateringowa powinna być sporządzona wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również estetycznie podawana. Zestaw obiadowy na 1 uczestnika kursu musi obejmować: o sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, o ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, o surówka - minimum 150 g, o kompot - minimum 0,25l. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. W przypadku osób zgłaszających zapotrzebowanie na posiłek wegetariański Wykonawca winien zapewnić posiłek uwzględniający tą dietę. Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania): - w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek, - w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania kursu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie kursu zawodowego oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca kursu zawodowego i w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania dla uczestników kursu. Kopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy. Minimalna suma ubezpieczenia to 10.000 zł na osobę. Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizację poszczególnych zadań. Ustalenie terminu rozpoczęcia zajęć oraz Szczegółowego Harmonogramu kursu/szkolenia przez Wykonawcę nastąpi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i musi uwzględniać rozkład innych zajęć Beneficjentów Projektu. Po zakończonym kursie Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu. Zaświadczenia winny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 622). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu na drukach własnych, zawierające jednak wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera w/w Rozporządzenie. Zaświadczenia winny zawierać informację o unijnym wkładzie finansowym w realizację kursu oraz być opatrzone znakiem Funduszy Europejskich z nazwą programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu - Europejski Fundusz Społeczny - według wzoru zamieszczonego na stronie: http://wuplodz.praca.gov.pl/web/rpo-wl/poznaj-zasady-promowania-projektu. W przypadku braku możliwości umieszczenia na ww. zaświadczeniach wskazanych informacji oraz logotypów Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające wymagane dane. Wymagania dodatkowe. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Prowadzenie list obecności na zajęciach, zawierających: datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika, zakres tematyczny kursu. 2) Przeprowadzenia badań ankietowych z uczestnikami projektu przed rozpoczęciem i po zakończeniu wsparcia, oceniających poziom osiągniętych rezultatów. 3) Sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji kursu zawodowego zawierającego: a. ilość osób objętych wsparciem w formie kursu zawodowego, b. liczbę osób, które zakończyły wsparcie. 4) Udokumentowania na płycie CD lub innym elektronicznym nośniku, min. 20 zdjęć z prowadzonych zajęć. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania oświadczeń uczestników dotyczących wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz udostępnienia wizerunku i przeniesienia na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy autorskich praw do zdjęć na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 880 z późniejszymi zmianami). 5) Przekazania Zamawiającemu oryginałów: a. list obecności na kursach, b. ankiet wstępnych i końcowych, c. sprawozdania końcowego z realizacji usługi, d. płyty CD lub innego elektronicznego nośnika ze zdjęciami, oraz oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz udostępnieniu wizerunku, w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu całości zadania. 6) Dokumentacja, o której mowa wyżej winna być oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (wynikającymi z umowy o dofinansowanie projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany"), które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi, na wskazany przez Wykonawcę adres e - mail. 7) Przechowywania dokumentacji związanej z organizacją i przeprowadzeniem kursu zawodowego do roku 2024. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej nr RPLD.09.01.01-10-C015/16-00 dot. realizacji projektu "KIS Radomsko - W kierunku zmiany" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tj. z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 8) Udostępnienia dokumentacji dot. realizacji zajęć jednostkom kontrolnym w okresie do 2024 roku. 9) Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, w tym prawo wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcy, związanych z realizowaną usługą. W tym celu może zażądać od Wykonawcy oraz jego kadry niezbędnych dokumentów i informacji. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów. Za szkody nieumyślne wyrządzone przez uczestnika kursu zawodowego podczas ich trwania odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę / mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła, np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór karty czasu pracy i zbiorczej karty czasu pracy przygotowany będzie przez Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy / osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony danych osobowych uczestników zajęć oraz Zamawiającego, a także ochrony innych informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej. Wykonawca zapewnia wysoką jakość kursów, wysokie kwalifikacje osób realizujących umowę oraz zapewnia, że osoba prowadząca kursy zawodowe będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby uczestników kursów. Wszelkie należności wynikające z umowy Zamawiającego z Wykonawcą objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego. Podane w SIWZ ilości osób (uczestników poszczególnych kursów) są maksymalnymi wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę uczestników danego kursu (zgodnie z zapisami wzoru umowy), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie przeprowadzenia kursu dla maksymalnej orientacyjnej ilości uczestników danego kursu. W przypadku dołączenia uczestników kursu do grupy kursantów Wykonawcy, dla uczestników kursu kierowanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu odnośnie wyżywienia dołączony uczestnik będzie traktowany na takich samych zasadach jak pozostali uczestnicy grupy kursantów (spoza Projektu). Po zakończeniu realizacji szkolenia należy dokonać walidacji uzyskanych kwalifikacji lub kompetencji (zgodnie z Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020). Jeżeli potwierdzenie kwalifikacji w dziedzinie objętej danym kursem wymaga przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego, uczestnik powinien zostać skierowany na egzamin, a koszt jego przeprowadzenia powinien zostać uwzględniony w cenie szkolenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia protokołu z wypadku ustalającego okoliczności i przyczyny oraz przekazania go Zamawiającemu i poszkodowanemu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż. Zamawiający na poszczególne części zamówienia nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy PZP. Kursy stanowiące przedmiot zamówienia winny być realizowane jako kursy grupowe. Z uwagi na fakt, iż planowana ilość uczestników - wskazana przez Zamawiającego na części II, V i VII zamówienia - nie przekracza 5 osób, uczestnicy danego kursu w niniejszym postępowaniu winni być dołączeni do istniejącej grupy kursantów Wykonawcy. Zamawiający wyjaśnia, że ustalając szacunkową wartość zamówienia na poszczególne części zamówienia przyjęto stawki rynkowe obowiązujące w przypadku kursów grupowych. Stawki rynkowe odnośnie poszczególnych kursów kształtują się inaczej w przypadku realizacji kursu grupowego, niż w przypadku realizacji kursu indywidualnego. W związku z tym Zamawiający przewidział na realizację poszczególnych części zamówienia określone kwoty, ustalając szacunkową wartość zamówienia przyjmując, że poszczególne kursy będą realizowane jako grupowe (a zatem biorąc pod uwagę niższe koszty realizacji). Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji danego kursu zawodowego tylko dla uczestników skierowanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy zaoferowana przez Wykonawcę cena na poszczególne części zamówienia ustalona zostanie w oparciu o stawki rynkowe obowiązujące dla kursów grupowych. Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. "KIS Radomsko - W kierunku zmiany". Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, uznając, że wykonywanie tych czynności nie będzie miało cech stosunku pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80411200-0, 80400000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B dla 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18533.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Szkoła Jazdy eLcar sp. z o.o.
Email wykonawcy: ewelina.bakowicz@horizonfinancial.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 6
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kursu prawa jazdy kat. C, kat. C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 osoby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7458.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Szkoła Jazdy eLcar sp. z o.o.
Email wykonawcy: ewelina.bakowicz@horizonfinancial.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 6
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7975.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7975.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7975.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs bukieciarstwa i florystyki dla 9 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11557.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych
Email wykonawcy: AWANS.EDUKACJA@GMAIL.COM
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 15
Kod pocztowy: 42-217
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs obsługi komputera dla 6 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8028.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEO Consulting & Investment Sp. Z o.o.
Email wykonawcy: biuro@neoci.pl
Adres pocztowy: ul. Porzeczkowa 47
Kod pocztowy: 61-306
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kurs obsługi kasy fiskalnej/nowoczesnego sprzedawcy dla 4 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6024.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEO Consulting & Investment Sp. Z o.o.
Email wykonawcy: biuro@neoci.pl
Adres pocztowy: ul. Porzeczkowa 47
Kod pocztowy: 61-306
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kurs opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej dla 9 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11505.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych
Email wykonawcy: AWANS.EDUKACJA@GMAIL.COM
Adres pocztowy: ul.Sobieskiego 15
Kod pocztowy: 42-217
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22005.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kurs palacza C.O. dla 2 osób

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Kursu profesjonalnego sprzątania dla 6 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10968.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEO Consulting & Investment Sp. Z o.o.
Email wykonawcy: biuro@neoci.pl
Adres pocztowy: ul. Porzeczkowa 47
Kod pocztowy: 61-306
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10590.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.