To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129326-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Uniwersytet Medyczny: USŁUGA REZERWACJI ORAZ ZAKUPU BILETÓW LOTNICZYCH DLA PRACOWNIKÓW, DOKTORANTÓW I STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ORAZ GOŚCI ZAGRANICZNYCH (W RAMACH PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547841- N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 47307330800000,
ul. al. Kościuszki
4,
90-419
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 725 937, e-mail
biurozp@umed.pl, faks
422 725 947.
Adres strony internetowej (url): www.umed.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA REZERWACJI ORAZ ZAKUPU BILETÓW LOTNICZYCH DLA PRACOWNIKÓW, DOKTORANTÓW I STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ORAZ GOŚCI ZAGRANICZNYCH (W RAMACH PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/25/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa rezerwacji oraz zakupu biletów lotniczych dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz gości zagranicznych (w ramach projektów międzynarodowych) szczegółowo opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 SIWZ oraz wzorze umowy załącznik nr 4 SIWZ. Obowiązki Wykonawcy w ramach świadczonej usługi dotyczą w szczególności: 1) wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy; 2) rezerwacja oraz zmiany rezerwacji biletów lotniczych wg potrzeb zamawiających za pośrednictwem pracownika Działu Współpracy Zagranicznej UMed w Łodzi, w sposób optymalny pod względem wyboru przewoźnika łącznie z tzw. tanimi liniami lotniczymi, trasy przelotu, ceny i czasu trwania podróży, doradztwo w wyborze trasy i przewoźnika; 3) sprzedaż biletów lotniczych z gwarancją zastosowania najniższej taryfy spełniającej w momencie wystawienia warunków podróży, stosowanie taryf promocyjnych i specjalnych, które oferują okresowo poszczególni przewoźnicy; 4) umożliwienie składania zamówień na bilety/rezerwacje biletów lotniczych przez pracowników UMed w Łodzi, studentów, doktorantów osobiście w siedzibie wykonawcy, a także telefonicznie, faxem oraz poprzez e-maila. Wykonawca zobowiązany będzie do zakładania rezerwacji, dokonywania zmian rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych w klasach zleconych przez Zamawiającego na trasach europejskich i pozaeuropejskich - od poniedziałku do piątku godzinach 08:00-15:30. Każdorazowo tego rodzaju zamówienie musi zostać potwierdzone przez Dział Współpracy Zagranicznej Zamawiającego;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63512000-1
Dodatkowe kody CPV: 63516000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Furnel Travel International
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.