eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGA REZERWACJI ORAZ ZAKUPU BILETÓW LOTNICZYCH DLA PRACOWNIKÓW, DOKTORANTÓW I STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ORAZ GOŚCI ZAGRANICZNYCH (W RAMACH PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129326-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Uniwersytet Medyczny: USŁUGA REZERWACJI ORAZ ZAKUPU BILETÓW LOTNICZYCH DLA PRACOWNIKÓW, DOKTORANTÓW I STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ORAZ GOŚCI ZAGRANICZNYCH (W RAMACH PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547841- N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 47307330800000, ul. al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 725 937, e-mail biurozp@umed.pl, faks 422 725 947.
Adres strony internetowej (url): www.umed.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA REZERWACJI ORAZ ZAKUPU BILETÓW LOTNICZYCH DLA PRACOWNIKÓW, DOKTORANTÓW I STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ORAZ GOŚCI ZAGRANICZNYCH (W RAMACH PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/25/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa rezerwacji oraz zakupu biletów lotniczych dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz gości zagranicznych (w ramach projektów międzynarodowych) szczegółowo opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 SIWZ oraz wzorze umowy załącznik nr 4 SIWZ. Obowiązki Wykonawcy w ramach świadczonej usługi dotyczą w szczególności: 1) wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy; 2) rezerwacja oraz zmiany rezerwacji biletów lotniczych wg potrzeb zamawiających za pośrednictwem pracownika Działu Współpracy Zagranicznej UMed w Łodzi, w sposób optymalny pod względem wyboru przewoźnika łącznie z tzw. tanimi liniami lotniczymi, trasy przelotu, ceny i czasu trwania podróży, doradztwo w wyborze trasy i przewoźnika; 3) sprzedaż biletów lotniczych z gwarancją zastosowania najniższej taryfy spełniającej w momencie wystawienia warunków podróży, stosowanie taryf promocyjnych i specjalnych, które oferują okresowo poszczególni przewoźnicy; 4) umożliwienie składania zamówień na bilety/rezerwacje biletów lotniczych przez pracowników UMed w Łodzi, studentów, doktorantów osobiście w siedzibie wykonawcy, a także telefonicznie, faxem oraz poprzez e-maila. Wykonawca zobowiązany będzie do zakładania rezerwacji, dokonywania zmian rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych w klasach zleconych przez Zamawiającego na trasach europejskich i pozaeuropejskich - od poniedziałku do piątku godzinach 08:00-15:30. Każdorazowo tego rodzaju zamówienie musi zostać potwierdzone przez Dział Współpracy Zagranicznej Zamawiającego;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63512000-1


Dodatkowe kody CPV: 63516000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 480000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Furnel Travel International
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 3
Kod pocztowy: 00-367
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.