To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129117-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostaw (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504762-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostaw (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 20/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego zwykłego D-50-70 w ilości do 360 ton w skali całego okresu realizacji zamówienia z dostawą do otaczarni WMB-30 usytuowanej w Sosnowcu na ul. Plonów 22-I. Podana ilość nie jest obligatoryjna i w przypadku zamówienia przez Zamawiającego w okresie umownym mniejszej ilości asfaltu drogowego, Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji z tego tytułu. Jakość asfaltu powinna spełniać wymogi norm w tym zakresie, w szczególności: - zgodność z normą PN-EN 12591:2010 asfalty i lepiszcza asfaltowe - wymagania dla asfaltów drogowych, Inne wymagania zamawiającego: zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Transport własny Wykonawcy, wkalkulowany w cenę ofertową, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni po informacji faxem,e-mailem (lub telefonicznie) od Zamawiającego, termin odbioru - według ustaleń bieżących, nadmienia się, iż ilość dostarczanego asfaltu w skali każdego kwartału nie jest możliwa do przewidzenia z uwagi na działalność jaką prowadzi Zamawiający - natężenie prac w poszczególnych kwartałach nie jest określona z góry ze względu na niecykliczność otrzymywanych zleceń, na terenie MZUK znajdują się 1 zbiornik dla asfaltu o pojemności około 50 ton, przy czym jednorazowa dostawa to około 25-28 ton. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: dostarczania asfaltu wyłącznie z bieżącej produkcji i zagwarantowania jego jakości - trwałość na okres co najmniej 3 miesięcy, dostarczenia w dniu dostawy świadectwa jakości producenta - deklaracji właściwości użytkowych lub potwierdzonej przez siebie kopii) do każdej dostawy asfaltu. Parametry dostarczonego asfaltu muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości dostarczonym wraz z dostawą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Do świadectwa należy dołączyć każdorazowo Certyfikat CE, dostarczenia do pierwszej dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001 O substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U.2011 Nr 63, poz. 322. oraz zgodnie najnowszymi przepisami dotyczącymi kart charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych oraz sposobu ich znakowania rozporządzenie CLP, dowodem dostawy będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. Przy czym zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 50% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej ilości asfaltu. Dostawa ponad gwarantowany próg, zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupiony przez Zamawiającego asfalt ponad gwarantowaną ilość, nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/05/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
613800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADK COMMERCIAL Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
505800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.