eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129066-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Powiat Włocławski: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547077-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500089412-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Włocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086855300000, ul. ul. Cyganka 28, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 230 46 00, e-mail starostwo@powiat.wloclawski.pl, faks 54 230 46 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wloclawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.272.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu i na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 220, z późn. zm.) i aktów wykonawczych, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego: 1) Starostwo Powiatowe we Włocławku, 87-800 Włocławek; 2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Brzeska 15, II piętro, 87-800 Włocławek; 3) Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń; 4) Dom Pomocy Społecznej w Rzeżewie, Rzeżewo, 87-840 Lubień Kujawski; 5) Dom Pomocy Społecznej w Kurowie, Kurowo 44, 87-821 Baruchowo; 6) Dom Pomocy Społecznej w Kowalu, ul. Kopernika 19, 87-820 Kowal; 7) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Jaś" w Brzeziu, Brzezie 35 E, 87-880 Brześć Kujawski; 8) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Małgosia" w Brzeziu, Brzezie 35 D, 87-880 Brześć Kujawski; 9) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Ostoja" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4A, 87-840 Lubień Kujawski; 10) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Przystań" w Lubieniu Kujawskim, ul. Żwirki i Wigury 4B, 87-840 Lubień Kujawski; 11) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 18, 87-840 Lubień Kujawski; 12) Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Izbicy Kujawskiej, ul. Nowomiejska 5, 87-865 Izbica Kujawska; 13) Zespół Szkół w Lubrańcu, ul. Brzeska 51, 87-890 Lubraniec; 14) Zespół Szkół im. Władysława Reymonta w Chodczu, ul. Kaliska 9/11, 87-860 Chodecz; 15) Zespół Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie, Marysin 30, 87-890 Lubraniec; 16) Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, Jarantowice 5, 87-850 Choceń; 17) Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek. Szczegółowy opis zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Punkty poboru zamawiającego to: budynki biurowe, ośrodki mieszkalne, szkoły, sygnalizacja i oświetlenie drogowe. 3. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy tj. 2 lat, wynosi 1 682,1 MWh (784,9 MWh w I strefie i 897,2 MWh w II strefie) razem dla punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Ilość ta nie stanowi dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę całodobową energii, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy i dla nowych punktów poboru energii obowiązywać będzie cena energii zaoferowana w przetargu. 4. Dla podległych jednostek organizacyjnych Powiatu Włocławskiego zostanie podpisana wspólna umowa dostawy energii z wykonawcą dla punktów poboru energii wg załącznika nr 6 do specyfikacji /SIWZ/ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada aktualnie zawarte umowy dostawy energii obowiązujące do 30.06.2018 r. z Energa - Obrót S.A. z siedzibą w Gdańsku i świadczenia usług dystrybucji energii na czas nieokreślony z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. Energa - Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku. Jedynie dla dwóch punktów poboru energii Zamawiający posiada umowy kompleksowe obowiązujące do 30.06.2018 r. z Energa - Obrót S.A. z siedzibą w Gdańsku, których rozdzielenia dokona Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do 1) złożenia w OSD w imieniu własnym i Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy 3) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem/rozwiązaniem umów o świadczenie usług dystrybucji, na warunkach wskazanych przez Zamawiającego (z uwzględnieniem wnioskowanej grupy taryfowej i mocy umownej). Wykonawca musi posiadać możliwość sprzedaży energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD działającego na terenie punktów poboru określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. posiada generalną umowę dystrybucyjną podpisaną z właściwym OSD tj. Energa- Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku lub promesę jej zawarcia na dzień wejścia w życie umowy dostawy energii elektrycznej z Zamawiającym. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 438331.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: e.janeczko@energiapolska.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 53-125
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514969.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514969.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574556.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.