To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500128866-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ODZIEŻY ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO I ROBOCZEGO - SPRAWA NR 31/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542229-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODZIEŻY ORAZ OBUWIA OCHRONNEGO I ROBOCZEGO - SPRAWA NR 31/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):31/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz obuwia ochronnego i roboczego. Zadanie nr 1: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej 1 BLUZA PERSONELU KUCHENNEGO Z KR. RĘK.DAMSKA szt. 120 2 BLUZA PERSONELU KUCHENNEGO Z KR. RĘK.MĘSKA szt. 120 3 BLUZA SANITARIUSZA szt. 50 4 SPODNIE SANITARIUSZA szt. 50 5 CZEPEK DLA PERSONELU KUCHENNEGO DAMSKI szt. 200 6 FARTUCH FRONTOWY BIAŁY /ZAPASKA/ szt. 250 7 UBRANIE KUCHARSKIE DAMSKIE ZE SPODNIAMI KOLORU BIAŁEGO - SZYTE NA MIARĘ kpl. 40 8 UBRANIE KUCHARSKIE MĘSKIE ZE SPODNIAMI KOLORU BIAŁEGO - SZYTE NA MIARĘ kpl. 10 9 ZAPASKA KOLORU BORDOWEGO szt. 39 10 UBRANIE PERSONELU KUCHNI - MĘSKIE kpl. 239 11 UBRANIE PERSONELU KUCHNI - DAMSKIE kpl. 106 Przedmioty określone w pozycji 7, 8, 9 Wykonawca zobowiązany jest uszyć na miarę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wykonać pomiary antropometryczne pracowników 13 WOG, dla których przedmiotowa odzież będzie wykonywana w miejscu ich pracy tj. w Grudziądzu oraz w m. Grupa koło Grudziądza. Szczegółowe ustalenia, co do daty, miejsca oraz, godziny ww. przedsięwzięcia, Wykonawca uzgodni w trybie roboczym z Szefem Służby Mundurowej 13 WOG na minimum 3-dni robocze przed planowanym terminem pomiarów. Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia ochronnego 1 BOTKI OCIEPLANE MĘSKIE par. 60 2 BUTY ROBOCZE DLA SPAWACZA par. 25 3 BUTY RATOWNIKA MEDYCZNEGO par. 10 4 BUTY GUMOWE MĘSKIE par. 60 5 BUTY GUMOWE DAMSKIE par. 40 6 CZAPKA ZIMOWA OCIEPLANA szt. 266 7 CZAPKA ROBOCZA szt. 338 8 KALOSZE DIELEKTRYCZNE par. 10 9 KALESONY DŁUGIE szt. 140 10 KURTKA PRZECIWDESZCZOWA szt. 350 11 KOMINIARKA POD KASK OCHRONNY szt. 70 12 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA szt. 450 13 KOSZULKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO Z KR. REK. POLO szt. 20 14 KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA /ODBLASKOWA/ szt. 120 15 JEDNORAZOWE ZATYCZKI DO USZU par. 1280 16 WIELORAZOWE WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE kpl. 1280 17 KOSZULKA Z DŁ.RĘKAWEM RATOWNIKA MEDYCZNEGO szt. 18 18 KOSZULKA Z DŁUGIMI RĘKAWAMI szt. 90 19 KURTKA ZIMOWA OCIEPLANA szt. 190 20 MOKASYNY DAMSKIE par. 50 21 MOKASYNY MĘSKIE par. 20 22 NAKOLANNIKI SPAWACZA par. 10 23 PŁASZCZ DAMSKI szt. 200 24 PŁASZCZ DRELICHOWY DLA PRAC. WOJSKA szt. 320 25 OBUWIE PERSONELU MEDYCZNEGO par. 10 26 RĘCZNIK FROTTE DLA PRACOWNIKA WOJSKA szt 1000 27 RĘKAWICE DO SPIRALI MECH. (WYBITE CEKINAMI) szt. 20 28 RĘKAWICE ROBOCZE par. 3400 29 SKARPETY DLA PERSONELU MEDYCZNEGO par. 150 30 TRZEWIKI ROBOCZE DLA PR. WOJ. par. 300 31 UBRANIE CAŁOROCZNE DLA RATOWNIKA MEDYCZNEGO kpl. 10 32 UBRANIE ROBOCZE DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA kpl. 700 33 UBRANIE ROBOCZE DLA SPAWACZA kpl. 40 34 UBRANIE ZIMOWE ROBOCZE DLA SPAWACZA kpl. 40 35 BUTY MOTOCYKLISTY par. 1 36 UBRANIE MOTOCYKLISTY kpl. 1 37 RĘKAWICE MOTOCYKLISTY par. 1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ. 3. Produkty w danej pozycji asortymentowej winny być jednorodne, takie same co do rodzaju, wielkości, marki, uwarunkowań estetycznych i właściwościach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być nowy, spełniający wysokiej klasy wymagania jakościowe określone przez producenta danego produktu oraz gwarantować niezawodność i skuteczność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierającą inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów, itp. Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na przedmiocie (np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.). 6. Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją: ? nazwa i adres producenta, ? data produkcji danego produktu. 7. Każdy przedmiot powinien posiadać opakowanie jednostkowe. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. 8. Poszczególne asortymenty przedmiotów powinny być oprócz opakowań jednostkowych zapakowane w opakowania zbiorcze. 9. Przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru. 10. Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017 r., posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego) umożliwiającej realizację zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 11. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli min. 18-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru dostawy. 12. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot zamówienia był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów. 13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, dokonać rozładunku oraz wniesienia dostarczonych przedmiotów zamówienia do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy własnym staraniem, własnymi zasobami ludzkimi i/lub sprzętowymi. 14. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę, braki i wady powstałe w czasie przechowywania (magazynowania) produktu do czasu ich przekazania Zamawiającemu na podstawie protokolarnego odbioru dostawy. 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV: 18443320-5, 18113000-4, 18114000-1, 18130000-9, 18141000-9, 18143000-3, 18223000-0, 18312000-9, 18331000-8, 18424000-7, 18443320-5, 18813300-4, 18815000-5, 18815100-6, 18815400-9, 18830000-6, 35113400-3, 35113440-5, 35113460-1, 35113470-4, 39514100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46130.10
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j. Zakład Pracy Chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56740.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia ochronnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155572.21
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j. Zakład Pracy Chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191353.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
więcej: Odzież przemysłowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.