eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500128743-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Gmina Krasne: Wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548004-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krasne, Krajowy numer identyfikacyjny 54643700000, ul. Krasne 121, 36-007 Krasne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8555223, e-mail sekretariat@gminakrasne.pl, faks 17 8555267.
Adres strony internetowej (url): www.gminakrasne.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.8.2018.ML

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. W cenie oferty należy uwzględnić utylizację materiałów rozbiórkowych. 2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 , dotyczy następujących budynków: a) Budynek obecnego Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki, dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne b) Budynek obecnej apteki , na dz. o nr ew. 1368; 1369/4; 1369/5 w miejscowości Krasne 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 3.1. Część I: Adaptacja części budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano- instalacyjnych na pierwszym piętrze w części budynku obecnego GOKiB, na dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne wraz z wyposażeniem stałym kuchni zgodnym z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.2. Część II: Przebudowa budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1368, 1369/4, 1369/5 w miejscowości Krasne Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano- instalacyjnych w budynku obecnej apteki na dz. o nr ew. 1368, 1369/4, 1369/5 w miejscowości Krasne, pod potrzeby dziennego domu wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45210000-2, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaptacja części budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przetarg nieograniczony na zamówienie pn.: Wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem" Część I: Adaptacja części budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn. Wykonanie robót budowlanych pod potrzeby utworzenia dziennego domu opieki w ramach projektu "Złota jesień- każdy z nas będzie seniorem" Część I: Adaptacja części budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1170/5 w miejscowości Krasne złożona została jedna oferta, która przewyższyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie w/w zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia Część I postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa budynku użyteczności publicznej na dz. o nr ew. 1368, 1369/4, 1369/5 w miejscowości Krasne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 343058.15
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ES-BUD INVEST
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelska 37
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.