To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-07
Ogłoszenie nr 500128585-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.
Gmina Miejska Górka: Poprawa walorów krajobrazowych oraz małej retencji na wybranych terenach wiejskich w gminie Miejska Górka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547065-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Górka, Krajowy numer identyfikacyjny 41105077000000,
ul. Rynek
33,
63910
Miejska Górka, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-65 5474507, e-mail
piotr.poprawa@miejska-gorka.pl, faks
0-65 5474421.
Adres strony internetowej (url): www.miejska-gorka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa walorów krajobrazowych oraz małej retencji na wybranych terenach wiejskich w gminie Miejska Górka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Poprawa walorów krajobrazowych oraz małej retencji na wybranych terenach wiejskich w gminie Miejska Górka". Zamówienie jest współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I: Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawów w Sobiałkowie, Konarach, Oczkowicach i Roszkowie. Część II: Odnowienie (odmulenie) wybranych rowów melioracyjnych na terenie gminy Miejska Górka. Część III: Wykonanie nasadzeń przydrożnych przy trzech drogach polnych na terenie gminy Miejska Górka. I część zamówienia: Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawu w Sobiałkowie obejmuje m.in. następujące roboty budowlane i prace: - pompowanie wody, - odmulenie dna stawu poprzez wydobycie urobku z dna zbiornika, - naprawa i wyrównanie skarp nadając im odpowiednie nachylenie, - obsianie skarp i terenu mieszanką traw, - oczyszczenie rurociągu odprowadzającego nadmiar wody ze stawu do przyległego rowu melioracji szczegółowych, - zakup i montaż ławostołów. Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawu w Konarach obejmuje m.in. następujące roboty budowlane i prace: - pompowanie wody, - odmulenie dna stawu poprzez wydobycie urobku z dna zbiornika, - naprawa i wyrównanie skarp nadając im odpowiednie nachylenie, - ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową, - obsianie skarp i terenu mieszanką traw, - naprawa istniejącego przepustu z zastawką w zakresie naprawy przyczółków i wymiany szandorów, - zakup i montaż ławostołów. Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawu w Oczkowicach obejmuje m.in. następujące roboty budowlane i prace: - pompowanie wody, - odmulenie dna stawu poprzez wydobycie urobku z dna zbiornika, - naprawa i wyrównanie skarp nadając im odpowiednie nachylenie, - ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową, - obsianie skarp i terenu mieszanką traw, - frezowanie pni po ściętych drzewach, - zakup i montaż ławostołów oraz grilla. Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawu w Roszkowie obejmuje m.in. następujące roboty budowlane i prace: - pompowanie wody, - odmulenie dna stawu poprzez wydobycie urobku z dna zbiornika, - naprawa i wyrównanie skarp nadając im odpowiednie nachylenie, - ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową, - obsianie skarp i terenu mieszanką traw, ¬ wykonanie ogrodzenia stawu, - zakup i montaż ławostołów. II część zamówienia: Odnowienie (odmulenie) rowów melioracyjnych na terenie w Miejskiej Górki (obręb Rzyczkowo, obręb Oczkowice i obręb Dłoń) obejmuje m.in. następujące roboty budowlane i prace: - mechaniczne odmulenie dna rowów z warstwy namułu, - ręczne rozplantowaniem urobku. Łączna długość rowów do odnowy wynosi 3.671,00 m. III część zamówienia: Wykonanie nasadzeń przydrożnych przy trzech drogach polnych na terenie gminy Miejska Górka obejmuje m.in.: - nasadzenie 48 szt. drzew gatunku: lipa drobnolistna na długości 1000 m na drodze Roszkówko-Rozstępniewo, - nasadzenie 25 szt. drzew gatunku: lipa drobnolistna na długości 500 m na drodze Roszkówo - Miejska Górka, - nasadzenie 48 szt. drzew gatunku: lipa drobnolistna na długości 1000 m na drodze Oczkowice - Dłoń. Nasadzenia i pielęgnację należy wykonać zgodnie z opisem technicznym załączonym do przetargu - załącznik 9c. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy, jak również nie ogranicza liczby części zamówienia, którą może udzielić jednemu Wykonawcy, o których mowa w art. 36 aa ust. 3-5 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej części, określony został w: dla I części - przedmiarze robót - załącznik nr 10a SIWZ - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11a SIWZ - projekcie budowlanym - załącznik nr 9a SIWZ dla II części - przedmiarze robót - załącznik nr 10b SIWZ - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11b SIWZ - dokumentacji projektowej - załącznik nr 9b SIWZ dla III części - przedmiarze robót - załącznik nr 10c SIWZ - opisie technicznym - załącznik nr 9c SIWZ Wspólny dla wszystkich części zamówienia opis przedmiotu zamówienia: Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): a) roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty hydrotechniczne, z obsiewem mieszanką traw - dot. I części zamówienia; b) roboty ziemne - dot. II części zamówienia; c) sadzenie drzew, prace pielęgnacyjne - dot. III części zamówienia. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak w szczególności: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Wykonawca, przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570 z późn. zm.), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp., zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 3) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień itp., 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. (do zdania Zamawiającemu), (dot. I części zamówienia), 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 6) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 7) organizacji i zagospodarowania placu budowy i zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby, wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 8) ustanowienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje. Kierownik budowy zobowiązany będzie do uczestnictwa w naradach organizowanych przez Zamawiającego (dot. I części zamówienia), 9) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 10) wywiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego nadmiaru urobku (dot. I i II części zamówienia), 11) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.), a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 12) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd.), 13) doprowadzenia po zakończeniu robót terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 14) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, wbudowane materiały i urządzenia, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 do 60 miesięcy) (dot. I i II części zamówienia), 15) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonaną usługę (nasadzenia), zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 do 60 miesięcy) (dot. III części zamówienia). Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót/usług objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót/usług, jak również ogólne wymagania określone w: 1) Polskich Normach, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dotyczy I i II części zamówienia) 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 4) Kosztorysie ofertowym. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne, jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółową specyfikację itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa, Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45112500-0, 45112710-5, 45231300-8, 45242000-5, 45112100-6, 45232452-5, 50800000-3, 77211600-8, 03452000-3, 39113600-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odnowienie, odtworzenie i zagospodarowanie stawów w Sobiałkowie,Konarach, Oczkowicach i Roszkowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188314.79
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DREW-KOS Dariusz Różycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
212735.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 90% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odnowienie (odmulenie) wybranych rowów melioracyjnych ma terenie gminy Miejska Górka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18292.60
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU BEMAR
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13545.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie nasadzeń przydrożnych przy trzech drogach polnych na terenie gminy Miejska Górka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art.93 ust 1 pkt. 4 oraz art. 93 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty dla tej części zamówienia przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIEJSKA GÓRKA
więcej: przetargi MIEJSKA GÓRKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Drzewa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.