eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Rozbiórka budynków i innych obiektów zlokalizowanych na nieruchomościach położonych w Bydgoszczy przy ul. Grottgera oraz Jasna 18

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500128541-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.: Rozbiórka budynków i innych obiektów zlokalizowanych na nieruchomościach położonych w Bydgoszczy przy ul. Grottgera oraz Jasna 18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540685-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500075511-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 9045850700000, ul. ul. Śniadeckich 1, 85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 481 600, e-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks 523 481 607.
Adres strony internetowej (url): http://bip.adm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka budynków i innych obiektów zlokalizowanych na nieruchomościach położonych w Bydgoszczy przy ul. Grottgera oraz Jasna 18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

32/PA/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie Nr 1: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki dwóch budynków przemysłowych, komina murowanego, nawierzchni betonowych oraz pozostałej części murowanego ogrodzenia znajdujących się na terenie nieruchomości przy ul. Grottgera w Bydgoszczy (działka nr 78, obręb 82), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i wydaną decyzją pozwolenia na wykonanie robót rozbiórkowych. Zakres robót obejmuje również odłączenie zasilania w rozdzielni głównej znajdującej się w budynku na działce nr 76/4 oznaczonym symbolem "s2" na załączniku graficznym i unieczynnienie kabla zasilającego oraz demontaż istniejącej instalacji elektrycznej na budynkach przeznaczonych do rozbiórki. Wszelkie koszty z tym związane wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty. Zakres zamówienia obejmuje również m. in.: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką zadanie Nr 2: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego oficyny znajdującej się w podwórzu, do której dostęp odbywa się przez budynek frontowy przy ul. Jasnej 18 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i wydaną decyzją pozwolenia na wykonanie robót rozbiórkowych. Budynek oficyny jest budynkiem wolnostojącym, przyległym tylną ścianą do granicy działki. Teren działki jest częściowo ogrodzony. Z uwagi na bezpośrednią bliskość usytuowanych na działce nr 109 garaży blaszanych, należy budynki te zabezpieczyć przed możliwymi uszkodzeniami w trakcie realizacji robót rozbiórkowych. Zakres robót dotyczy całkowitej rozbiórki budynku oficyny mieszkalnej wraz z fundamentami, instalacjami, uporządkowaniem terenu łącznie z zagęszczeniem gruntu po zasypaniu wykopów. Istniejąca zieleń (dwa kasztanowce) wymaga ochrony na czas prowadzenia robót. Materiał rozbiórkowy powinien być usuwany z terenu działki na bieżąco. Wszelkie koszty z tym związane wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty. Zakres zamówienia obejmuje również m. in.: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45100000-8, 45111300-1, 45111220-6, 71000000-8, 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 32/PA/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131325.27
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inoplant Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sójkowo 9
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 32/PA/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107268.24
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. Budimax Zbigniew Kunicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leszczynowa 13
Kod pocztowy: 86-065
Miejscowość: Łochowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64802.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64802.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.