eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500128373-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Prezydent Miasta Tychy: Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528873-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500061687-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.12.2018.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: 31 52 00 00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 31 52 72 00-8 - Oświetlenie zewnętrzne 45 31 61 00-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45 31 56 00-4 - Instalacje niskiego napięcia 50 23 20 00-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 178 sztuk opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami (176 szt.) na terenie dzielnic Cielmice, Jaroszowice i Wartogłowiec w Tychach, na podanych poniżej ulicach: 1. ul. Jedności (droga powiatowa) - 27 szt. - od posesji Jedności 1 do stacji transformatorowej M0915, 2. ul. Bieruńska (droga powiatowa) - 6 szt. - od ul. Jedności do posesji Bieruńska 28, 3. ul. Targiela (droga powiatowa) - 4 szt. - od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Targiela 137 4. ul. Na Wzgórzu (droga gminna) - 10 szt. - od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Na Wzgórzu 54, 5. ul. Strzelecka (droga gminna) - 16 szt. - od skrzyżowania z ul. Jedności do ul. Szojdy, 6. ul. Górna (droga gminna) - 2 szt. - na całej długości, 7. ul. Ziołowa (droga gminna) - 5 szt. - na całej długości, 8. ul. Mała (droga gminna) - 1 szt. - na całej długości, 9. ul. Nadrzeczna (droga gminna) - 12 szt. - na całej długości, 10. ul. Łęgowa (droga gminna) - 4 szt. - na całej długości 11. ul. Mysłowicka (droga powiatowa) - 43 szt. - od posesji Mysłowicka 9 do posesji Mysłowicka 127, 12. ul. Pasterska (droga gminna) - 3 szt. - od skrzyżowania z ul. Miodową do posesji Pasterska 10, 13. ul. Miodowa (droga gminna) - 10 szt. - na całej długości, 14. ul. Dworska (droga gminna) - 19 szt. - na całej długości, 15. ul. Wąska (droga gminna) - 7 szt. - na całej długości, 16. ul. Leśna (droga gminna ) - 9 szt. - od ul. Mikołowskiej do posesji Leśna 21, w tym 2 szt. bez wysięgników. Oprawy oświetleniowe i wysięgniki własności Gminy Miasta Tychy znajdują się na słupach energetycznych niskiego napięcia, będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. II. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie odpowiednich uzgodnień w związku z realizacją zamówienia, m.in. z Tauron Dystrybucja S.A (w tym w zakresie wyłączeń sieci energetycznej), pozwoleń na zajęcia pasa drogowego, itp. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 2. Demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. 3. Przekazanie protokołem zdawczo-odbiorczym firmie konserwującej oświetlenie uliczne zdemontowanych elementów uznanych przez jej przedstawiciela jako zdatne do dalszego użycia; pozostałe należy zutylizować na koszt Wykonawcy; protokół zdawczo-odbiorczy należy dostarczyć do Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy. 4. Dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających następujące wymagania A. Wymagania stawiane oprawom: a) Ogólne wymagania stawiane oświetleniu i urządzeniom: - wszystkie urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz spełniać wymagania obowiązujących norm (w tym m. in. PN-EN 13201) i przepisów, w szczególności dotyczących wymagań w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, - zastosowane urządzenia winny posiadać pełne karty katalogowe zawierające wszelkie informacje techniczne o produkcie, a także certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami; Dokumenty winny być sporządzane w języku polskimi przekazane Wydziałowi Komunalnemu, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy przed podpisaniem Umowy. b) Wymagania stawiane oprawie LED: - oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE i certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE, - napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy cosph > 0,9, - oprawa musi być wykonana, w II klasie ochronności, - oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu, co najmniej 10kV, - oprawa musi posiadać zabezpieczenie termiczne, z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej,, - wydajność pojedynczego źródła LED powinna większa lub równa 110 lm/W, - konstrukcja oprawy musi umożliwiać prostą wymianę modułów LED oraz wymianę układów zasilających, - oprawa musi posiadać poziom szczelności nie mniejszy niż IP66 dla modułów optycznych jak i układu zasilającego, - trwałość źródeł LED powinna być nie mniejsza niż 50000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 90% strumienia początkowego, - wymagany wskaźnik oddawania barw CRI >=70, - nominalny strumień świetlny, bryła fotometryczna, napięcie i natężenie prądu zasilania, moc nominalna oraz efektywność świetlna wyrażona w lm/W, muszą być potwierdzone poprzez dostarczenie raportu wg IES LM-79, - oprawy powinny być dostarczone wraz z nierdzewiejącymi elementami mocującymi i być gotowe do działania i montażu, - dane fotometryczne oprawy, pozwalające zweryfikować możliwość zastosowania opraw muszą być umieszczone na stronie internetowej producenta oraz w ogólnodostępnych programach stworzonych do tego celu, - wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) winna być zgodna z rozporządzeniem WE nr 245/2009, - dopuszcza się stosowanie opraw równoważnych bądź lepszych po spełnieniu powyższych parametrów, - nie dopuszcza się stosowania opraw z widocznym radiatorem na zewnątrz co wpływa na zbieranie się zanieczyszczeń ze środowiska zewnętrznego. Obudowa oprawy powinna być wykonana z aluminium o bryle zamkniętej. B. Źródła światła LED: - oprawa musi być wyposażona w wymienne moduły LED wyposażone w wysokowydajne jednostrukturowe diody LED wysokiej mocy, - dla opraw montowanych na drogach gminnych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 3000K - 4000K, tolerancja 5%, natomiast na drogach powiatowych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 4500K - 5000K, tolerancja 5%, - moduły LED muszą być dostępne z kilkoma typami optyk (min. 3 rodzaje) w postaci soczewek o rozsyle asymetrycznym wykonanych z PMMA o podwyższonych właściwościach temperaturowych. C. Zasilacz do oprawy LED: - oprawy muszą posiadać stałoprądowy, programowalny zasilacz wyposażony w funkcję utrzymania strumienia świetlnego w czasie, - zasilacz musi posiadać interfejs Dali do płynnego sterowania natężeniem oświetlenia w zakresie od 10 do 100% mocy znamionowej, - układ zasilający musi być zabezpieczony stopniem ochrony IP65 i umożliwiać wymianę bez użycia narzędzi. - redukcja mocy musi odbywać się w sposób płynny (możliwość zdefiniowania czasu przejściowego) przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie, a nie przez odłączenie zasilania od poszczególnych modułów LED w jednej oprawie, - zasilacz musi posiadać opcję kontroli temperatury modułów LED. D. Gwarancja: - gwarancja producenta na oprawę i wszystkie jej elementy składowe wraz ze źródłem światła nie może być krótsza niż 5 lat, - gwarancja wystawiana przez producenta musi obejmować powstawanie defektów w postaci złuszczania, odpryskiwania, odchodzenia (farby) od powierzchni przez cały okres użytkowania elementów (wysięgniki, korpus oprawy). E. Kształt oprawy powinien być zbliżony do opraw wymienionych w 2015r. w ramach programu SOWA. Rzut poziomy kształtem bardzo zbliżony do prostokąta o dłuższym boku nie krótszym niż 55cm i nie dłuższym niż 90cm, krótszy bok zawierać powinien się w przedziale 20cm do 40cm. W rzucie pionowym nie więcej niż 15cm. F. Moc opraw powinna zawierać się w przedziale 55W - 75W dla dróg gminnych i 70W -95W dla dróg powiatowych. G. Wysięgnik powinien być wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo i być przeznaczony do montażu na żerdziach ŻN lub EPV i zamontowany w sposób zapewniający prawidłowe doświetlenie drogi i ewentualnie chodnika.. III. Podłączenie zasilania, uruchomienie i sprawdzenie sprawności instalacji. IV. Przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonymi oprawami wraz z podaniem ich mocy. V. Wykonawca winien zatrudniać osoby posiadające stosowne uprawnienia. VI. Pracę, w tym sprawy związane z BHP, należy organizować w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 31527200-8, 45316100-6, 45315600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241423.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIFAMA OPA CARBO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@mifama-opa.pl
Adres pocztowy: ul. Żwirki i Wigury 4
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169802.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169802.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294585.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.