To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-06
Ogłoszenie nr 500126829-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.
Sąd Rejonowy w Limanowej: Wykonanie instalacji systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Limanowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552403-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500097385-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Limanowej, Krajowy numer identyfikacyjny 32278400000,
ul. ul. Józefa Marka
19,
34600
Limanowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 33 00 500, e-mail
kierownikfinansowysrl@nowy-sacz.so.gov.pl, faks
18 33 00 502.
Adres strony internetowej (url): www.limanowa.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Limanowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):F - 26.1 - 1 /18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19. Obiekt w którym będą prowadzone prace objęte niniejszym zamówieniem nie jest wpisany do rejestru zabytków. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) montaż urządzeń klimatyzacyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 5.1-5.6 do SIWZ. Dołączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Wykaz urządzeń przeznaczonych do montażu zawiera Załącznik nr 5.7 do SIWZ. Urządzenia są fabrycznie nowe, zakupione w grudniu 2017 r. 2) przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń. 3) wykonywanie przeglądu konserwacyjnego (serwisu) urządzeń oraz wykonanych instalacji w okresie trwania gwarancji, tj. 2 razy w roku wraz z badaniem szczelności układu freonowego zgodnie z wymogami ustawowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 50730000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
225988.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1) Inwentech Group Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150552.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy śrub kotwicowych i kaniuli barkowych oraz staplerów liniowych i okrężnych ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Nowym Rybiu
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000255 w km 1+670 w ciągu drogi powiatowej nr 1609K Limanowa-Kamienica w m. Stara Wieś wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach w m. Limanowa i Stara Wieś".
- Przebudowa dróg rolniczych (II)
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w Pasierbcu
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.