eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Budowa ogrodów tematycznych w Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - kontynuacja"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126736-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna: "Budowa ogrodów tematycznych w Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - kontynuacja"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550573-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500102780-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189306100000, ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 714 009, e-mail przetargi@muszyna.pl, faks 184 777 921.
Adres strony internetowej (url): www.muszyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa ogrodów tematycznych w Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - kontynuacja"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "Budowa ogrodów tematycznych w Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - kontynuacja". 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 - Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 - Roboty drogowe 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne. 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu obejmujących: - wykonanie obiektów budowlanych wraz z przylegającym do nich zagospodarowaniem w ogrodzie baśni i legend - chatka Baszta, Chatka Czarownicy Zielarki Oryny, Chatka Młynarza, Chatka Mieszczki Muszyńskiej, - budowę naziemnego otwartego zbiornika ppoż, - instalację wodociągową zasilania zbiornika p.poż, - utwardzenie terenu nawierzchnią żwirową i kostką brukową wokół naziemnego zbiornika ppoż, - elementy małej architektury: brama powitalna - 2 szt, tablice informacyjne - 8 szt, ławki 2 szt, kosze na śmieci - 5 szt - instalację elektryczną zasilająca obiekty małej architektury oraz projektowaną komorę wodomierzową wraz z pompownią. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania 2 kopców ziemnych oraz instalacji wodociągowej do nawadniania terenu. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 159, 166, 168, 169, 170, 178, 179, 180, 280, 281, 282, 283, 291, 1154/2, 1154/9, 1157/3, 158/1, 158/2, 160/1, 161/1, 161/2, 161/3, 167/1, 171/6, 171/7, 171/9, 172/2, 172/3, 173/1, 173/3, 173/4, 175/1, 175/3, 175/4, 175/5, 181/2, 182/2, 193/1, 194/1, 228/2, 279/2, 290/5, 292/1, 293/1, 295/2, 1154/10 obr. 0001 Muszyna. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Założenia: 1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 3. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 4. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współuczestnictwa wraz z Zamawiającym podczas postępowania prowadzonego przez organy nadzoru budowlanego oraz inne instytucje. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 7. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 77310000-6, 45220000-5, 45212140-9, 45310000-3, 45311000-0, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Budowa ogrodów tematycznych w Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - kontynuacja"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 569105.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Muszynie sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pgk.muszyna.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 128
Kod pocztowy: 33-370
Miejscowość: Muszyna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 776713.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 776713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 776713.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.