eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaźmierz › Dostawa autobusu dla Gminy Kaźmierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126393-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Wójt Gminy Kaźmierz: Dostawa autobusu dla Gminy Kaźmierz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551777-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500099496-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Kaźmierz, Krajowy numer identyfikacyjny 53590700000, ul. ul. Szamotulska 20, 64530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 918 065, e-mail nowakm@kazmierz.pl, faks 612 918 320.
Adres strony internetowej (url): www.kazmierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa autobusu dla Gminy Kaźmierz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NI.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu, rok produkcji nie starszy niż 2017r do przewozu 24 osób (w tym kierowca), silnik spełniający normę czystości spalin EURO VI o pojemności skokowej 2800 cm3 do 3000 cm3, moc od 180 KM do 200 KM, rodzaj paliwa olej napędowy, skrzynia biegów automatyczna, ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika, klimatyzacja dwustrefowa (przedział kierowcy oraz przestrzeń pasażerska), układ kierowniczy ze wspomaganiem, kolumna kierownicza regulowana, siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem, siedzenia pasażerów z rozsuwem bocznym wyposażone w pasy bezpieczeństwa, automatycznie otwierane drzwi przednie z obniżonym, podświetlonym stopniem wejściowym, poręcze ułatwiające wchodzenie, dywaniki kierowcy, półki z oświetleniem, zasłonki, wieszaki, oświetlenie wnętrza pojazdu, izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu, ściany i sufit tapicerowane, bagażnik z oświetleniem, kamera cofania, radioodtwarzacz, monitor składany, mikrofon pilota, nawigacja, pojazd na oponach letnich + dodatkowo komplet opon zimowych, chlapacze przednie i tylnie, wzmocnione stabilizatory przednie i tylne, wzmocnione amortyzatory tylne, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem, atestowane gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami), ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym z obowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa, immobiliser. Dostawca udziela następujących gwarancji na dostarczony pojazd: - gwarancja na perforację karoserii nadwozia pojazdu 120 miesięcy, - gwarancja na powłokę lakierniczą 36 miesięcy, - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne 24miesięcy. Dostawca zapewni dostawę pojazdu do siedziby zamawiającego na własny koszt wraz z dwoma kompletami kluczyków, kartą pojazdu, kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty niezbędne do rejestracji autobusu ( w tym świadectwo homologacji ). Dostawca musi zagwarantować obsługę serwisową pojazdu w okresie trwania gwarancji w autoryzowanej stacji serwisowej, której odległość od siedziby zamawiającego nie może przekraczać 100 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSTER Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: waldek@polster.pl
Adres pocztowy: ul.Styki 16
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299505.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299505.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.