eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126352-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny: Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548814-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500100902-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300000, ul. Al. Jana Pawła II 70, 00175 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5365705-06, e-mail wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl, faks 228 602 842.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOR07.2610.3.2018.CW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1) materiałów biurowych (część I), 2) papieru kserogra-ficznego (część II) na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych rozmieszczonych na terenie województwa mazowieckiego. 1. Opis części I zamówienia: 1.1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy i 37 Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w tym opis jakościowy zawarty został w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 1.2. Ilości wskazane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na materiały biurowe w okresie następnych 12 miesięcy. Ilości te przyjęte są do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków. 1.3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu materiałów biurowych niewymienionych w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, z zastrzeżeniem pkt 1.4. Ceny tych materiałów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy. 1.4. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 1.5. Wykonawca dostarczy materiały biurowe na własny koszt i ryzyko do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 1.6. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę jednorazowo w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia obejmującego wszystkie Biura Powiatowe, przesłanego e-mailem lub za pośrednictwem faksu. Planowane do dostarczenia ilości materiałów biurowych w jednorazowej dostawie do BP znajdują się w Załączniku nr 8a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że są to jedynie ilości przewidywane i mogą ulec zmianie w ostatecznym zamówieniu, jednak zmiany mogą objąć wartość nie większą niż 10 % wartości całej dostawy przewidywanej do Biur Powiatowych. 1.7. Dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu. 1.8. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu. Ponadto muszą spełniać wymagania określone w art. 20 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 584), który stanowi, że przedsiębiorca wprowadzający towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany do zamieszczenia na towarze, jego opakowaniu, etykiecie, instrukcji lub do dostarczenia w inny, zwyczajowo przyjęty sposób, pisemnych informacji w języku polskim: a) określających firmę przedsiębiorcy i jego adres; b) umożliwiających identyfikację towaru. Uwaga: Zamawiający odstępuje od żądania oryginalnego opakowania w przypadku dostarczania do danej jednostki Zamawiającego ilości mniejszej niż najmniejsza jednostka opakowania zbiorczego danego towaru. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem w czasie transportu. Zapis ten dotyczy również końcówki danego towaru (jeśli jest mniejszej niż najmniejsza jednostka opakowania zbiorczego) dostarczanego w większych ilościach do jednostek Zamawiającego. 1.9. Materiały biurowe muszą odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją jakości. 1.10. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych niektórych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określił minimalne parametry techniczne (wymiary, gramaturę, parametry pracy, zastosowany materiał itp.), cechy użytkowe (kolor, przeznaczenie, wytrzymałość itp.) oraz jakościowe (wykonanie, opakowanie, estetyka), jakie powinny spełniać oferowane materiały biurowe. 1.11. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych, tzn. na materiały o innych nazwach niż podane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ (dot. poz. 2-5, 18, 21, 22, 35, 38, 39, 41-43, 46, 67, 73, 74) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału oryginalnego. Szczegółowe kryteria równoważności dla ww. pozycji zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Opis części II zamówienia: 2.1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy i 37 Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w tym opis jakościowy zawarty został w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2.2. Ilości wskazane w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na papier kserograficzny w okresie następnych 12 miesięcy. Ilości te przyjęte są do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków. 2.3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu papieru kserograficznego niewymienionego w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ, a niezbędnego do funkcjonowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, będzie on zamówiony u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, z zastrzeżeniem pkt 2.4. Ceny tego papieru nie mogą być wyższe od cen hurtowych obowiązujących na dany papier u Wykonawcy. 2.4. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 2.5. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy papier kserograficzny do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 2.6. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę maksymalnie dwukrotnie do każdego z BP (w zależności od potrzeb Zamawiającego) w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia obejmującego wszystkie Biura Powiatowe, przesłanego e-mailem lub za pośrednictwem faksu. Planowane do dostarczenia ilości papieru kserograficznego w pierwszej dostawie do BP, znajdują się w Załączniku nr 8b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że są to jedynie ilości przewidywane i mogą ulec zmianie w ostatecznym zamówieniu, jednak zmiany nie dotyczą papieru w formacie A5. 2.7. Dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu. 2.8. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych papieru kserograficznego będącego przedmiotem zamówienia zostały określone w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ. 2.9. Papier kserograficzny będący przedmiotem zamówienia musi być dostarczany w oryginalnym opakowaniu. Ponadto musi spełniać wymagania określone w art. 20 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 584), który stanowi, że przedsiębiorca wprowadzający towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany do zamieszczenia na towarze, jego opakowaniu, etykiecie, instrukcji lub do dostarczenia w inny, zwyczajowo przyjęty sposób, pisemnych informacji w języku polskim: a) określających firmę przedsiębiorcy i jego adres; b) umożliwiających identyfikację towaru. Uwaga: Zamawiający odstępuje od żądania oryginalnego opakowania w przypadku dostarczania papieru w formacie A5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć papier A5 opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu i przechowywania. 2.10. Papier kserograficzny musi odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i musi być objęty 12 miesięczną gwarancją jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30192100-2, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30192160-0, 30197000-6, 30197320-5, 30197330-8, 30199230-1, 30199500-5, 30199500-5, 22600000-6, 22814000-9, 24910000-6, 22800000-8, 30141200-1, 30237430-2, 39241200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy materiałów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249983.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Partner XXI Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 262
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271577.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259662.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 271577.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 271266.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ibex International E. Wojdyło W. Kapitan Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 11 lok. 4
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310872.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310872.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315821.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.