eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie - wymiana stolarki okiennej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500125933-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Urząd Miejski w Bierutowie: Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie - wymiana stolarki okiennej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546017-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Bierutowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52862300000, ul. ul. Moniuszki 12, 56420 Bierutów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3146251 w. 31, e-mail przetargi@bierutow.pl, faks 713 146 432.
Adres strony internetowej (url): www.bierutow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie - wymiana stolarki okiennej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.2710.4.2018.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie - wymiana stolarki okiennej". 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wymianę stolarki okiennej - z uwagi na fakt, iż budynek pochodzi z połowy XIX w. należy wymienić stolarkę okienną na analogiczną do oryginału pod względem formy, plastycznej artykulacji i podziałów, a także otwierania podwójnie rozwieralnego z uwzględnieniem ozdobnego charakteru stolarki - profili i detali, zgodnie z projektem, 2)demontaż istniejących krat w budynku i montaż nowych zgodnie z projektem (piwnice) - montaż nowych krat powinien się odbyć przed montażem stolarki okiennej na kotwy montażowe. 3.Montaż stolarki: 1)przygotowanie otworu okiennego wraz z demontażem istniejącej stolarki, 2)sprawdzenie we wnękach elementów wystających, hamujących montaż nowej stolarki, 3)nałożenie kołnierza izolacyjnego z folii na bruzdy z przymocowaniem ich na czas osadzenia stolarki, 4)przygotowaną stolarkę z kołnierzem z folii paro przepuszczalnej, montowanej wprost na ramie okna w części przylegającej do muru i zamontowanie kotew montażowych, 5)osadzenie stolarki na pianie montażowej, 6)przytwierdzenie kotew na kołki rozporowe do wnęk stolarki, 7)prace wykończeniowe zgodnie z projektem. 4.Zamawiający wymaga, aby okna spełniały normy techniczne na rok ich montażu. 5.Wykończenie wnęk okiennych od wewnątrz: Po montażu okien należy usunąć nadwyżkę piany montażowej i przy pomocy narzędzi ręcznych nałożyć zaprawę gipsową wewnętrzną x2, następnie wyrównać ją i nałożyć ostateczną warstwę z gładzi szpachlowej przecieranej na sucho siatką ścierną. 6.Wykończenie zewnętrzne okien: Po montażu okien należy usunąć nadwyżkę piany montażowej, następnie uzupełnić ewentualne ubytki przy węgarku materiałami izolacyjnymi i przy pomocy narzędzi ręcznych lukę uzupełniamy zaprawami mrozo i wodo odpornymi zgodnie z zaproponowaną wyprawą elewacyjną. 7.Ściany wewnętrzne wnęk okiennych przy oknach pomalować x1 płynem gruntującym, a następnie x2 farbą akrylową w kolorze białym. 8.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 9.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica. 10.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 11.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421130-4


Dodatkowe kody CPV: 45421160-3, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329763.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAB SP. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słotwiny 123A
Kod pocztowy: 24-310
Miejscowość: Karczmiska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180810.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180810.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.