eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500125098-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Gmina Miejska Świdnik: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544446-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500080193-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świdnik, Krajowy numer identyfikacyjny 431019359, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 751 76 02, e-mail zampub@e-swidnik.pl, faks 81 751 76 08.
Adres strony internetowej (url): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ-Z 271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie: - alejek i chodników o nawierzchni z z kostki betonowej - ok. 1.431 m2 - chodników o nawierzchni żwirowej - ok. 756 m2 - przyłącza wodociągowego - ok. 47 m - studni chłonnych - 3 sztuk - punktu poboru wody - 1 sztuka - ściana kontenerów śmieci - 1sztuka - słupów oświetleniowych - 9 szt oraz wykonania 1 kolumbarium (oznaczonego na planie sytuacyjnym jako K5), o wiodących robotach budowlanych j. n.: 1) Wykop pod fundamenty - minimum 30 m3; 2) zasypka wykopu i wywóz nadmiaru ziemi na odległość 100 m 3) Fundamenty żelbetowe - minimum10 m3 4) Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów 5) Kolumbarium (z żelbetu), o wymiarach 18,50*2,65*0,50 m, zawierające minimum 72 nisze na urny 6) Półka na znicze z czarnego granitu gr. 3 cm; płyta pozioma półki o szerokości 35 cm; płyta pionowa o szerokości 20 cm (minimum 18,50 m) 7) Płyty osłaniające nisze na urny z czarnego granitu gr. 2 cm (minimum 72 płyty) 8) Impregnacja przeciwwilgociowa i malowanie 2 x 3.3 Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 1) Oferent jest zobowiązany do sporządzenia oferty w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną. Zamawiający udostępnia oferentowi sporządzony przez siebie przedmiar robót budowlanych jako dokument pomocniczy jednak nie zwalnia to oferenta od samodzielnego wykonania przedmiaru i na jego podstawie przedstawienia oferty cenowej odpowiadającej rzeczywistemu zakresowi prac. Oferent jest zobowiązany do opracowania własnego przedmiaru na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, a następnie do opracowania oferty cenowej. 2) Zamawiający przewiduje możliwość wykonania równoważnych kolumbariów z betonu monolitycznego lub montaż segmentów kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych przy zachowaniu długości i szerokości bez zmian. 3) W przypadku realizacji równoważnych kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych Wykonawca, w ramach kosztów własnych, zobowiązany jest uzgodnić wprowadzone ewentualne zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiającym. 4) W przypadku realizacji kolumbariów, których budowa będzie wymagała zmiany pierwotnej dokumentacji projektowej i/lub pozyskania aneksu do pozwolenia na budowę Wykonawca, w ramach kosztów własnych, zobowiązany jest: a) uzgodnić wprowadzone zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiającym b) opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną i pozyskać stosowny aneks do pozwolenia na budowę 3.4 Wykonawca opracuje i pozyska, swoim staraniem i na swój koszt, w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego oraz związane z nią wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, stanowiska i decyzje. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3.6 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 507734.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Trykacz Zakład Wyrobów Betonowych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łucka 139
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 680000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 680000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 680000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 127598,96

IV.8) Informacje dodatkowe:

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych jednakże nie przekraczających 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie wykonania: - alejek i chodników o nawierzchni z z kostki betonowej - chodników o nawierzchni żwirowej - przyłącza wodociągowego - studni chłonnych - punktu poboru wody - ściana kontenerów śmieci - słupów oświetleniowych - kolumbarium.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.