eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogdaniec › Budowa dojazdu pożarowego z budową nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dojazd pożarowy nr 6 w Leśnictwie Zacisze w km od 1+950 do km 4+475

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500125045-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Nadleśnictwo Bogdaniec: Budowa dojazdu pożarowego z budową nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dojazd pożarowy nr 6 w Leśnictwie Zacisze w km od 1+950 do km 4+475

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544317-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Bogdaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 810539031, ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 48957284350, e-mail bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl, faks 48957284353.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dojazdu pożarowego z budową nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dojazd pożarowy nr 6 w Leśnictwie Zacisze w km od 1+950 do km 4+475

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.68.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dojazdu pożarowego z budową nawierzchni - dojazd pożarowy nr 6 w leśnictwie Zacisze. Zamówienie obejmuje kilometraż od 1+950 do 4+475. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Dokumentacji Projektowej załącznik nr 10 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO DOJAZDU POŻAROWEGO: o Rodzaj drogi -dojazd pożarowy; o Prędkość projektowa - 30 km/h; o Szerokość jezdni - 3,5 m; o Szerokość mijanki - 6,5 m; o Szerokość poboczy - 2 x 0,75 m; o Obciążenie 100 kN/oś; o Kategoria ruchu - KR2; o Nawierzchnia - kruszywo łamane, warstwa dolna gr. 20 cm przekrusz betonowy o frakcji 0-63 mm, warstwa górna gr. 9 cm kruszywo powstałe w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm; Promienie - na skrzyżowaniach min. 11 m, na zjazdach min. 5 m; Mijanki - szerokości mijanki 3,0 m, długości 23 m, skos wlot, wylot 1:7, położone w odległości do 300 m od siebie przy zapewnieniu z nich wzajemnej widoczności. Konstrukcja nawierzchni mijanek jak jezdni; Pobocza - na całej długości dojazdu pożarowego pobocza o szerokości 0,75 m ze spadkiem poprzecznym 8%, na całym odcinku pobocza z mieszanki optymalnej gr. 10 cm; Zjazdy - zjazdy do dróg na działkach leśnych w miejscu istniejących zjazdów gruntowych, parametry zjazdów: szerokość jezdni 3,00 - 3,5 m, łuki kołowe od R = 5 m do R = 15 m, konstrukcja nawierzchnia zjazdów jak jezdni; Skarpy - skarpy o pochyleniu 1:1,3 z zahumusowaniem gr. 10 cm i obsianiem mieszanką traw (gatunki rodzime); Konstrukcja jezdni: Od km 1+950 do km 4+475 - nawierzchnia tłuczniowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie; gr. 9 cm kruszywo powstałe w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm przekrusz betonowy o frakcji 0-63 mm; - podłoże wyprofilowane i zagęszczone z ewentualnym doziarnieniem w celu uzyskania właściwych parametrów wskaźnika zagęszczenia, o Rowy: - umocnienie humusem i obsiane mieszanką traw (gatunki rodzime), - odcinkowo umocnione matą trawiastą i darniną według Dokumentacji Projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa załącznik nr 10 oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar załącznik nr 12 stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty, przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. W ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonanie geodezyjnej, powykonawczej inwentaryzacji obiektu. Wszelkie nazwy własne użyte w załącznikach do SIWZ i dokumentacji projektowej należy czytać, jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je, jako "takie lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej z zachowaniem parametrów nie gorszych niż określono w projekcie. Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do projektu i specyfikacji. W myśl art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone w projekcie budowlanym. W tym przypadku należy załączyć tabelę porównawczą. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w projekcie i SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych, w szczególności: o ręczne oczyszczanie pasa dojazdu pożarowego z roślinności i pozostałości po niej, o prace ręczne przy zdejmowaniu humusu, o prace ręczne przy robotach ziemnych, o prace ręczne niezbędne przy wykonywaniu podbudowy i nawierzchni dojazdu pożarowego, o prace ręczne niezbędne do wykończenia robót tj. plantowanie i zagęszczenie powierzchni korony dojazdu pożarowego, skarp, przeciwskarp i dna rowów, umocnienie poboczy, humusowanie skarp i rowów z obsianiem mieszanką traw (gatunki rodzime), oraz prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone Miejsce realizacji: Teren Nadleśnictwa Bogdaniec, Leśnictwo Zacisze. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji jakości na minimalny okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji jakości przyjęty do punktacji w ramach kryterium oceny ofert wynosi 60 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233123-7, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1099339.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Leon Tołkacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sarbiewo 3
Kod pocztowy: 66-542
Miejscowość: Zwierzyn
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1352187.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1352187.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1352187.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy PZP na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena - 60 %, długość okresu gwarancji jakości - 40% . Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem i w sposób określony w SIWZ. Oferta spełnia warunki udziału określone w SIWZ.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.