eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa i zakup używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500125003-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Dostawa i zakup używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560998-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500111666-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza 4, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i zakup używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.2. Parametry techniczne podwozia: 1) podwozie o DMC: minimum 25 000 kg maksimum 27 000 kg, 2) DMC dla zespołu pojazdów minimum 40 000 kg, 3) masa własna 11 000 - 12 000 kg, 4) trzy osie, trzecia skrętna i podnoszona, 5) przystosowane do przewozu kontenerów 25 - 40 Mg, 6) kabina dzienna w kolorze białym, 7) skrzynia biegów automatyczna, 8) rok produkcji - nie wcześniej niż w 2015 r., 9) norma emisji spalin - euro 6, 10) klimatyzacja, 11) przebieg maksimum 80 000 km, 12) moc silnika minimum 440 kM, 13) pojemność max 12500 cm3, 14) zawieszenie osi przedniej - resor, 15) zawieszenie osi tylnej - poduszka, 16) przedni zderzak stalowy, 17) rozstaw osi (pierwsza - druga) pojazdu w przedziale 4 500 do 4 700 mm, 18) felgi AL. 19) opony przednie 385/55\R22, tylne 315/70R22,5, 20) radio, 21) blokada mechanizmu różnicowego, 22) zaczep do przyczepy fi 40 wraz z instalacją elektryczną i hydrauliczną, 23) boczne osłony rowerowe, 24) kosz do przewozu siatki ochronnej. 1.3. Parametry techniczne urządzenia hakowego: 1) rok produkcji nie wcześniej niż w 2014 r., 2) nominalna moc załadunkowa minimum 21 000 kg, 3) ramię kątowe urządzenia hakowego teleskopowe i łamane hydraulicznie, 4) napęd pompy hydraulicznej od silnika, 5) szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, 6) sterowanie pneumatyczne z wewnątrz pojazdu, 7) hydrauliczna, wewnętrzna blokada kontenera. 1.4. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji: o 12 miesięcy na silnik, układ napędowy i zawieszenie podwozia, o 12 miesięcy na części konstrukcyjne urządzenia hakowego. b) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty pisemnego (dopuszcza się porozumiewanie za pomocą poczty elektronicznej) zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni. c) Wykonawca musi posiadać serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 1.5. Wymagane dokumenty do przekazania wraz z przedmiotem zamówienia: a) instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, b) katalog części zamiennych, c) 2 komplety kluczyków. 1.6. Pozostałe wymagania Zamawiającego. a) Pojazd powinien być zarejestrowany w RP, b)Naczepa powinna być zarejestrowana w UDT, c) Do odbioru pojazdu Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej w celu sprawdzenia, czy pojazd spełnia wszystkie wymagania określone w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VOLUMEN mgr Artur Ziemba
Email wykonawcy: artur.ziemba@volumenn.pl
Adres pocztowy: Kołacz 30/11
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491385.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491385.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 491385.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.