eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wymiana dachu sali gimnastycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Legionowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500124734-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Powiat Legionowski: Wymiana dachu sali gimnastycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Legionowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534534-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana dachu sali gimnastycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Legionowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu sali gimnastycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Legionowie i obejmuje wymianę pokrycia dachowego w zakresie: 1) demontażu i utylizacji istniejącego pokrycia dachowego sali gimnastycznej składającego się z następujących warstw: a) blachy na rąbek na stelażu z zetownika 100x60mm, b) styropianu gr. 100mm pomiędzy zetownikami, c) płyty warstwowej z wypełnieniem styropianowym, d) wtórnie wykonanego gzymsu gzyms na stelażu drewnianym z okładziną ze styropianu gr. 5cm, 2) zabezpieczenia ogniowego i antykorozyjnego konstrukcji stalowej zadaszenia hali do klasy RE30, 3) montażu nowego pokrycia z płyty dachowej warstwowej z profilowaniem trapezowym o następujących parametrach: a) rdzeń izolacyjny spełniający parametry izolacyjności U=0,13 W/m2K, z pianki IPN o grubości 160 mm, b) blacha zewnętrzna kolor RAL 9006, grubość blachy zewnętrznej 0,5 mm, powlekanej cynkiem o ciężarze min. 275g/m2 i powłoką poliuretanową grubości min. 55mm, c) profil okładziny zewnętrznej T (trapez), d) blacha kolor RAL 9010, grubość blachy wewnętrznej 0,4 mm, powlekanej cynkiem o ciężarze min. 225g/m2 i powłoką poliuretanową grub. min. 55mm, e) profil okładziny wewnętrznej I (minibox), f) parametry ogniowe pokrycia: BROOF (t1), RE30; RE30 B-s1, d0, 4) montażu nowych obróbek blacharskich dachu, 5) montażu barier przeciwśnieżnych w strefie okapowej dachu sali gimnastycznej, 6) montażu systemu asekuracji na dachu sali gimnastycznej, 7) wymiany odwodnienia dachu sali gimnastycznej razem z czyszczakami, 8) montażu systemu podgrzewania rynien okapowych dachu sali gimnastycznej i dachu zaplecza, 9) montażu instalacji odgromowej na dachu sali gimnastycznej, 2. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać prace zabezpieczające istniejącą substancję budynku przed zalaniem. Prace należy etapować w taki sposób, aby nie uszkodzić powłok wykończeniowych sali gimnastycznej. Roboty należy realizować na podstawie dokumentacji montażowej opracowanej przez Producenta wybranego systemu pokrycia przed rozpoczęciem prac. 3. Elementy pokrycia dachowego z uwagi na to że będą jednocześnie sufitem hali nie może być wykonane z elementów kapiących. Wymagane klasy reakcji na ogień: A1, A2 s1 d0, A2 s2 d0, B s1 0, B s2 d0. 4. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową wg zestawienia poniżej stanowiącą załączniki do SIWZ, 1) Projekty budowlano-wykonawcze: a) WYMIANY POKRYCIA DACHU SALI GIMNASTYCZNEJ TOM I BRANŻA BUDOWLANA z dnia 14.01 2018 r. - egz.1 - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) WYMIANY POKRYCIA DACHU SALI GIMNASTYCZNEJ TOM II INSTALACJE ELEKTRYCZNE z dnia 14.01 2018 r. - egz.1 - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA ST.1 - egz.1 - Załącznik nr 4, b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, INSTALACJE ELEKTRYCZNE, część ST.2 - egz.1 - Załącznik nr 5, 3) Przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy: a) Przedmiar robót - roboty budowlane - egz.1 - Załącznik nr 6, b) Przedmiar robót - instalacje elektryczne - egz.1 - Załącznik nr 7, 5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniu związanym z postępowaniem, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i STWIOR jeżeli zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWOiR oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych. 7. Zamawiający w dniu 30 stycznia 2018 r. złożył zgłoszenie robót budowlanych (art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane) w Wydziale Architektury Starostwa Powiatowego w Legionowie na roboty objęte zamówieniem tj. Wymianę pokrycia dachu sali gimnastycznej przy Powiatowym Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego 26 w Legionowie. 8. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na pokrycie dachowe wynosi 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 7 lat będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji na pozostałe prace wynosi 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 5 lat będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 11. W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: - roboty branży ogólnobudowlanej, - roboty branży elektrycznej. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45442110-1, 45210000-2, 45410000-4, 45321000-3, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45316000-5, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wymiana dachu sali gimnastycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Legionowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 761147.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.B.U.H "REMKO" Dorota Agnieszka Kopeć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. St. Żeromskiego 12A/14
Kod pocztowy: 26-900
Miejscowość: Kozienice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 843896.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 843896.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 905246.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.