To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-04
Ogłoszenie nr 500123538-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.
Urząd do Spraw Cudzoziemców: Dostawa wraz z montażem mebli do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534735-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd do Spraw Cudzoziemców, Krajowy numer identyfikacyjny 1731501200000,
ul. Koszykowa
16,
00-564
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6015496, e-mail
zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl, faks
22 6270680.
Adres strony internetowej (url): www.udsc.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli typowych, biurowych oraz mebla do wykonania na wymiar (lada recepcyjna) do obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: a) Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973). b) Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych. c) Blaty biurek, łączników, dostawek konferencyjnych, stołów muszą być wykonane z płyty wiórowej grubości 25 mm pokrytej obustronnie laminatem. d) Wymagania dotyczące płyt wiórowych: - trójwarstwowa, - gęstość - nie mniej niż 650 kg/m3, -klasa higieny E1 zgodnie z normą PN-EN 14322:2017-06, - płaszczyzna płyty musi być odporna na ścieranie koloru i powłoki wierzchniej. e) Podstawa wszystkich mebli poza mobilnymi, z regulatorami do poziomowania. W szafach mają to być stopki o średnicy 50 mm i wysokości ok 30 mm, a regulacja ma odbywać się od wnętrza mebla. f) Płyta laminowana oraz laminat - we wszystkich meblach: słoje prowadzone wzdłuż dłuższych krawędzi elementu mebla z zachowaniem jednakowej kolorystyki i odcienia. g) Wszystkie krawędzie mebli (również te nie widoczne jak np. boki i wieńce od tyłu mebla) muszą być oklejone taśmą PCV. PCV o grubości minimum 2 mm: blaty, wieńce, fronty i o grubości 1mm półki, boki, blendy itp. w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej. h) Wszystkie meble, które posiadają drzwi i szuflady, powinny być wyposażone w zamek na klucz. Wymaga się by w komplecie były co najmniej dwa klucze dla każdego zamka o niepowtarzalnym wzorze. i) Wszystkie elementy mebla łączone ze sobą za pomocą złączy mimośrodowych - bez widocznych elementów na zewnętrznej stronie mebla. j) Plecy szaf i regałów jeśli opis nie wskazuje inaczej - HDF białe lub czarne. Plecy muszą być mocowane we frezach - nie dopuszcza się techniki nabijanej. k) Wszystkie szuflady muszą być na prowadnicach rolkowych. l) Uchwyty metalowe podłużne do mebli muszą być w kolorze aluminium o ile opis nie wskazuje inaczej. m) Rozstaw półek we wszystkich szafach i szafkach pozwalający na umieszczenie segregatora - min. 310 mm, ale z możliwością regulacji co 30 mm. n) Półki spoczywające na metalowych bolcach, o średnicy która zapobiega samoistnemu wypadaniu z otworu. o) Drzwi do szaf i szafek mają być połączone z korpusem zawiasami puszkowymi pozwalającymi na pełną regulację w 3 płaszczyznach: drzwi do wysokości 1100 mm - po 2 zawiasy, do wysokości 1800 mm - 3 zawiasy a do 2200 mm - 4 zawiasy. p) Tapicerka na krzesła obrotowe i konferencyjne musi posiadać atest trudnopalności oraz potwierdzenie odpowiednim atestem parametrów ścieralności - min 160 tyś cykli Martindale PN-EN 14465:2005 - wersja polska. r) Dopuszczalna tolerancja wymiarów mebli, z wyjątkiem lady recepcyjnej, wynosi 5 - 10 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ: a)załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia, b)załącznik nr 1b - Rysunek "Projekt lady recepcyjnej". W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, producentów lub konkretne rozwiązania techniczne to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości, we wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39110000-6, 39112000-0, 39121100-7, 39121000-6, 39141300-5, 39136000-4, 39156000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27690.00
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO - MEBLE Masłoń Małgorzata
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34058.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kabin z fotelami na Stadion Miejski im. Floriana Krygiera w Szczecinie.
- Dostawa 9 sztuk szaf na leżaki do 4 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.