eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Zakup koparki kołowej jednonaczyniowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500123415-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Gminna Jednostka Usług Komunalnych: Zakup koparki kołowej jednonaczyniowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561602-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminna Jednostka Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 55042636800000, ul. ul. Ostrołęcka 2, 07437 Łyse, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 725 057, e-mail zgk_lyse@wp.pl, faks 297 725 003.
Adres strony internetowej (url): http://www.uglyse.e-bip.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup koparki kołowej jednonaczyniowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GJUK.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiot zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne Koparki mechaniczne 2.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej na potrzeby Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Łysych 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również instruktaż w zakresie podstawowej obsługi maszyny 2.4 Przedmiot zamówienia powinien: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji; b) być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 roku; c) posiadać dokumentację potwierdzającą legalność i źródło pochodzenia Zamawiający odbierze maszynę samodzielnie w promieniu do 300 km od swojej siedziby. W przypadku konieczności odbioru maszyny z odległości większej niż 300 km od siedziby zamawiającego obowiązek dostawy spoczywać będzie na dostawcy. 2.5 Specyfikacja ogólna koparki kołowej jednonaczyniowej: 1. Masa własna - w zakresie 16 500 kg- 18 900 kg 2. Silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym o mocy minimalnej 90 KW. 3. Napęd kołowy 4x4 4. Opony/koła w układzie bliźniaczym 4x2 5. Wyposażenie w pług przedni i podpory tylne 6. Ramię 3 razy łamane 7. Szybkozłącze hydrauliczne 8. Wyjście hydrauliczne na młot i skarpówkę 9. Maksymalna głębokość kopania - powyżej 5,2 metra 10. Koparka w komplecie z min dwiema łyżkami kopiącymi - 1 o szer. W zakresie 60 cm-80 cm oraz 2 o szer. W zakresie 100cm-120 cm 11. Przebieg - do 13 000 mth. 12. Wyposażenie dodatkowe: - Światła drogowe, - Lusterka, - Ogrzewanie kabiny 13. Dostarczana koparka powinna dodatkowo: - Posiadać wszystkie szyby bez pęknięć i stłuczeń. - Stan karoserii powinien umożliwiać bezpieczną pracę bez konieczności dokonywania napraw tuż po dostawie maszyny. - Stan kabiny powinien uniemożliwiać dostanie się do kabiny wody i śniegu z opadów atmosferycznych. - Maszyna powinna posiadać sprawne akumulatory. - Ewentualne zużycie opon nie powinno przekraczać 50 % - Koparka nie powinna posiadać wycieków i wyraźnych widocznych istotnych uszkodzeń - Mających wpływ na sprawne funkcjonowanie urządzenia - Maszyna nie może posiadać istotnych luzów na sworzniach i siłownikach Przed odbiorem maszyny przedstawiciel Zamawiającego - operator -dokona oględzin potwierdzających zgodność stanu maszyny z wymogami SIWZ 14. Wszystkie wymagane dokumenty zostaną przekazana w dniu podpisania umowy. Do oferty należy dołączyć zdjęcia sprzętu, na podstawie których Zamawiający może zweryfikować czy oferowany sprzęt posiada elementy wymagane w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43261000-0


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56423.63
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. BYKOWSKI WITOLD
Email wykonawcy: witoldbykowski@onet.eu
Adres pocztowy: Janików, ul. Cicha 1
Kod pocztowy: 26-400
Miejscowość: Przysucha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216480.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.