eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach oraz przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-01

Ogłoszenie nr 500123233-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.

Gmina Wólka: Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach oraz przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach - Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551496-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 431020150, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach oraz przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach stanowiąca część pierwszą zamówienia oraz przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami stanowiące część druga zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części. 2. Część pierwsza zamówienia - termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach o wymiarach 29,11m dł., 12,73m szer., 7.7m wys. (trzy kondygnacje: piwnica parter, piętro) w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na dociepleniu budynku, wymiany instalacji centralnego ogrzewania, modernizacji kotłowni na paliwo stałe, wymiany źródeł światła w oprawach instalacji oświetlenia wewnętrznego na źródła światła LED obejmująca swoim zakresem w szczególności: - docieplenie ścian piwnic poniżej gruntu polistyrenem ekstrudowanym o grubości 15cm i folii kubełkowej z uprzednią izolacją przeciwwodną ścian masą powłokową, - docieplenie ścian bezspoinowym systemem ocieplenia wełną mineralną o grubości 15cm z pokryciem cienkowarstwowym tynkiem silikonowym wraz robotami towarzyszącymi (wymiana parapetów zew., obróbek blacharskich, rur spustowych, przełożenie instalacji odgromowej itp.) - docieplenie poddasza - ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem metodą wdmuchiwania, grubość izolacji 14cm, - częściowa wymiana stolarki drzwiowej w ilości 6 sztuk, oraz stolarki okiennej w ilości 43 sztuk (PVC trzyszybowe), - przebudowa kotłowni wraz z wymianą kotła olejowego, na 2 kotły na biomasę z wymianą całej armatury, orurowania i systemu sterowania - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku obejmująca wymianę rur i grzejników 93 szt. na stalowe płytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi, w tym demontaż i ponowny montaż osłon termicznych grzejników(w przedszkolu i na korytarzach). Zamawiający dodatkowo wymaga zamontowania pod każdym pionem grzewczym zaworów regulacyjnych - nie uwidoczniono w projekcie; - montaż kolektorów słonecznych na dachu do podgrzewania CWU wraz z całą infrastrukturą. - wymiana źródeł światła w istniejących oprawach na źródła światła typu LED (16szt.- świetlówki 18W, 396szt.- świetlówki 36W, 50szt.- żarówki) - rozbudowa instalacji odgromowej o część chroniącą kolektory słoneczne na dachu. 3. Część druga zamówienia - przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami. Przebudowywane pomieszczenia gospodarcze objęte przedmiotem zamówienia znajdują się w wysokim podpiwniczeniu budynku szkoły podstawowej. W wyniku przebudowy powstaną następujące pomieszczenia: sala gimnastyczna (58m2), hol (35m2), schowek (8m2), przebieralnia z WC dla dziewcząt(9,7m2), magazynek sportowy(4,5m2), przebieralnia z WC dla chłopców(8,8m2). Obecnie pomieszczenie gospodarcze przeznaczone na salę gimnastyczną wykorzystywane jest jako magazyn. Zakupione kiedyś wyposażenie sportowe typu drabinki, kosze zostało zdemontowane i złożone w sali, ponieważ sala nie może być wykorzystywana ze względu na niedostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów. W wyniku przebudowy sala zostanie dostosowana do przepisów p.poż (wymiana drzwi, zamurowanie okna) i odnowiona. Pozostałe istniejące pomieszczenia gospodarcze zostaną zaadaptowane na szatnie, sanitariaty i magazynki sportowe. Roboty budowlane obejmują w szczególności: - wyburzenie istniejących ścian działowych i postawienie nowych w technologii murowanej i z płyt G-K wraz z wykończeniem. - zamurowanie okna cegłami szklanymi, wstawienie/wymiana drzwi około szt. 10, - wykonanie posadzek z pokryciem terakotą, - wykonanie instalacji wod-kan i wyposażenie sanitariatów w umywalki i płuczki ustępowe, - wykonanie instalacji c.o. w pomieszczeniach z grzejnikami stalowymi płytowymi, - wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej na poziomie piwnic wraz z centralą wentylacyjną z odzyskiem ciepła, - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach. 4. Dla obu części zamówienia obowiązują następujące ustalenia: - Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły dokona przemieszczenia mebli gdy uniemożliwiają dostęp do miejsc wykonywania robót, a po zakończeniu ustawi je ponownie. - Wykonawca zabezpieczy wyposażenie pomieszczeń przed zabrudzeniem, a po zakończeniu robót posprząta pomieszczenia, w których wykonywano roboty i doprowadzi je do stanu umożliwiającego prowadzenie zajęć lekcyjnych. - Wykonawca odpowiada za szkody w mieniu spowodowane uszkodzeniem lub niezabezpieczeniem wyposażenia pomieszczeń. - Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie - szkoła i przedszkole. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za: bezpieczeństwo prowadzonych robót, wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych w czasie trwania robót, zapewnienie ruchu pieszo jezdnego na wydzielonych obrzeżach inwestycji z zachowaniem dostępu do obiektów funkcjonujących w obszarze inwestycji. - Realizacja robót uciążliwych, uniemożliwiających korzystanie z obiektu odbywać się może wyłącznie w okresie wolnym od zajęć szkolnych. - Wymagana jest od wykonawcy współpraca i koordynacja działań z innymi wykonawcami realizującymi dla zamawiającego roboty budowlane (np. inną część zamówienia) w tym samym czasie w tym samym obiekcie. Zamawiający ma prawo w czasie realizacji niniejszej umowy - po pisemnym poinformowaniu Wykonawcy - wprowadzić inny podmiot na teren budowy w celu zrealizowania robót budowlanych lub prac, które nie wchodzą w zakres przedmiotu niniejszej umowy. - Nadmiary ziemi, gruz, złom odpady do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. - Dostęp dla osób niepełnosprawnych do przebudowywanych pomieszczeń zapewniony jest przez wykorzystanie posiadanego przez szkołę schodołazu - spełnienie art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy (kryterium oceny ofert). 6. Wykonawca dokona odpowiednich zgłoszeń i zawiadomień instytucji w imieniu zamawiającego związanych z zakończeniem inwestycji i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 7. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 9. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45321000-3, 45421000-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Sobianowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 520463.24
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRZEGORZ SKRZYPCZAK
Email wykonawcy: grzegorz.skrzypczak.2000@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Placowa 5/1
Kod pocztowy: 20-311
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 640000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 640000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 640000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa pomieszczeń gospodarczych w budynku Szkoły Podstawowej w Sobianowicach, gmina Wólka na salę gimnastyczną z towarzyszącymi sanitariatami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152211.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRZEGORZ SKRZYPCZAK
Email wykonawcy: grzegorz.skrzypczak.2000@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Placowa 5/1
Kod pocztowy: 20-311
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.