eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach - Etap 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-01

Ogłoszenie nr 500123170-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach - Etap 1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533948-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail ryki@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ryki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach - Etap 1.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji przedsięwzięcia "Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny wRykach - Etap 1.". 4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, b) projekty budowlane wszystkich branż i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, c) inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, d) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji,w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych, e) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną, f) instrukcję eksploatacji urządzeń (wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji urządzeń), g) Wykonawca zleci na swój koszt wykonanie badań geotechnicznych, jeżeli uzna to za stosowne. 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) projekty budowlane w zakresie poszczególnych branż, b) projekty wykonawcze sporządzone dla poszczególnych branż, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie poszczególnych branż, d) część kosztową w zakresie poszczególnych branż, e)przedmiary robót w zakresie w zakresie poszczególnych branż, f) kosztorysy inwestorskie w zakresie poszczególnych branż, g) odpowiednią część związaną z procedurą oddziaływania na środowisko - zgodnie z wymogami właściwych przepisów i organów administracyjnych, w których gestii leży ta problematyka, w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane, h) operat wodnoprawny i decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym inwestycji - o ile będzie wymagana przez właściwy organ administracyjny, i) uzgodnienia branżowe winny zostać dołączone do projektów poszczególnych branż, j) uzyskanie warunków technicznych ewentualnych przebudów i kolizji infrastruktury podziemnej i nadziemnej, k) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ppoż., bhp l) uzyskanie pisemnej zgody od właścicieli działek na przebieg trasy uzbrojenia przez działki stanowiące ich własność w formie oświadczeń , że nie będą wnosić zastrzeżeń w toku postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na budowę oraz podczas prowadzenia robót (jeżeli takie będą potrzebne). m) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowo projektowanych sieci,przyłączy. n) projekt organizacji ruchu (jeśli jest wymagany), o) geotechniczne badania podłoża gruntowego wykonane w celu uzasadnienia projektowanej konstrukcji (jeśli są wymagane), p) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, załączników, uzgodnień, decyzji administracyjnych (np. związanych z procedurą oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne, itp.), od wszystkich zainteresowanych instytucji, urzędów i innych podmiotów, jak również wszystkie inne czynności niezbędne do ich uzyskania oraz do zapewnienia warunku kompletności dokumentacji z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć oraz z punktu widzenia wymogów organów administracji budowlanej, zatwierdzających projekty lub wydających odpowiednie decyzje administracyjne, leżą po stronie Wykonawcy i stanowią jego koszt. 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową w ilości: a) projekty budowlane dla każdej branży projektu- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), b) projekty wykonawcze sporządzone dla każdej branży projektu- 3 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), c) przedmiary robót dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdegozadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), d) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf ), e) kosztorysy ofertowe dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf), g) instrukcji planu BIOZ- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf,). h) Pozwolenie na budowę (decyzja prawomocna), pozwolenie na użytkowanie. 4.2.2. Wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) Roboty budowlane: a) zabiegi pielęgnacyjne zieleni, niezbędne wycinki i przesadzenia; b) wyrównanie terenu, łącznie z przesunięciem i nawiezieniem mas ziemnych, usunięcie urodzajnej ziemi, wymiana gruntu; c) wykonanie fundamentowania; d) kompleksowa budowa obiektu wraz z wykonaniem wszystkich robót wy-kończeniowych (w tym: posadzki, tynki, okładziny, parapety wewnętrzne i zewnętrzne, montaż kabin systemowych,wyposażenie wymiennikowni, wyposażenie w sprzęt gaśniczy i instrukcje bezpieczeństwa ppoż., oznacze-nia drogi ewakuacyjnej); 2) Roboty sanitarne: a) Instalacje kanalizacyjne istniejąca do przebudowy i nowoprojektowana dla żłobka; b) projektowany budynek w zasięgu istniejącego hydrantu - odległość 35,3 m. c) instalacje wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej; d) biały montaż. e) instalacja wodna. f) Instalacja c.o. 3)Roboty elektryczne: a) Instalacje oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego; b) Instalacje gniazd wtykowych; c) Instalacje zasilania i sterowania wentylacji; d) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru; e) Montaż tablic rozdzielczych z kompleksowym wyposażeniem; f) Instalacja domofonowa; g) Instalacja telefoniczna (bez aparatów); h) Instalacja TV; i) Instalacje teletechniczne; 4) Zagospodarowanie terenu: a) budowa wymaganych przyłączy; b) wykonanie w istniejącym ogrodzeniu bramek i furtek; c) wykonanie dojść do budynku; d)przebudowa istniejących sieci: przyłącza telekomunikacyjnego, linii energe-tycznej, b) kanalizacji sanitarnej doprowadzonej do istniejącego budynku Przedszkola nr 5. c) przyłącza są w kolizji z nowoprojektowanym budynkiem żłobka. 4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: "PFU") - Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71248000-8, 45000000-7, 45111200-0, 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 925962.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOHAUS Łukasz Wójcik
Email wykonawcy: biuro.ecohaus@wp.pl
Adres pocztowy: Jastków 78A
Kod pocztowy: 21-002
Miejscowość: Jastków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1138934.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1138934.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1138934.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 65000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.