eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w szczególności na zadania związane z inwestycjami dotyczącymi rozbudowy oczyszczalni, budowy kanalizacji sanitarnej, inwestycje drogowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-01

Ogłoszenie nr 500122697-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.

Gmina Opatówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w szczególności na zadania związane z inwestycjami dotyczącymi rozbudowy oczyszczalni, budowy kanalizacji sanitarnej, inwestycje drogowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543858-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opatówek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085523900000, ul. ul. Plac Wolności 14, 62860 Opatówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7618080, 7618454,, e-mail przetargi@opatowek.pl, faks 627 618 017.
Adres strony internetowej (url): www.opatowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w szczególności na zadania związane z inwestycjami dotyczącymi rozbudowy oczyszczalni, budowy kanalizacji sanitarnej, inwestycje drogowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.In.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w szczególności na zadania związane z inwestycjami dotyczącymi rozbudowy oczyszczalni, budowy kanalizacji sanitarnej, inwestycje drogowe na następujących warunkach: - uruchomienie kredytu jednorazowo po podpisaniu umowy; - spłaty kredytu przewiduje się według harmonogramu stanowiącego załącznik do SIWZ, w okresach kwartalnych w ostatnim roboczym dniu miesiąca; - przewiduje się karencję w spłacie kredytu do marca 2019 roku, karencja nie dotyczy spłaty odsetek; - przewiduje się spłatę kapitału począwszy od 31.03.2019 roku do 31.12.2024 r.; - bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transzy, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu - bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielonego kredytu; - przewidywane oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania oparte na stawce WIBOR 3 M plus stała marża banku. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 3M - 1,7 % z dnia 10.04.2018 roku; - zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową; - do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w m-cu); - spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych w ostatnim dniu kwartału; - zamawiający przewiduje, że umowa na zaciągnięcie kredytu będzie podpisana na projekcie Wykonawcy udzielającego kredytu przy wymogu spełnienia wszystkich warunków określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zapis w ofercie dotyczący zawarcia umowy zgodnie z projektem umowy oznacza przedłożony rzez Wykonawcę projekt umowy, który spełnia wszystkie zapisy i wymogi SIWZ; - zamawiający nie posiada zaległości oraz wszystkie zobowiązania wobec ZUS i US regulowane są na bieżąco. 1.2. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 1.3 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 792141.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej
Email wykonawcy: bank@bsziemikal.pl
Adres pocztowy: Plac Wolnosci 6 62 - 840 Koźminek
Kod pocztowy: 62-840
Miejscowość: Koźminek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 598832.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 598832.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 667121.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.