eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Budowa świetlicy w Komorowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500122180-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Gmina Stąporków: Budowa świetlicy w Komorowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542716-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500082506-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl
Adres profilu nabywcy: bip.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy w Komorowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.2.2018/SD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Lokalizacja inwestycji: Komorów, działki nr geod 437, 438/1 - Gmina Stąporków, 26-220 Stąporków, powiat konecki, województwo świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest: budowa na działce o nr ewidencyjny 437, 438/1 w miejscowości Komorów, gm. Stąporków projektowanego budynku świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami: elektryczną do złącza kontrolno-pomiarowego, wodociągową, kanalizacji sanitarnej do projektowanego bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 9,5 m³ oraz centralnego ogrzewania z dwoma źródłami ciepła ( kocioł gazowy wraz z budową zbiornika na gaz płynny o poj. 2700 l (2,7m³) jako dodatkowe źródło ciepła kocioł na paliwo stałe z podajnikiem 12,5 kW) .Projektowany budynek jest parterowego o konstrukcji murowanej z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokryty blachodachówką o wysokości pomieszczeń od 3,20 m do 3,24 m. Poziom posadowienia posadzek w pomieszczeniach przyziemia względem otaczającego terenu wynosi od 0,17 do 0,47 m, do budynku projektuje się budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO BUDYNKU ŚWIETLICY Szerokość, długość 15,06 x 9,76 m x m Wysokość 6,96 m Pow. Zabudowy 146,11 m2 Powierzchnia użytkowa 13,27 m2 Kubatura 533,30 m3 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: ? wykonania fundamentów, ? wymurowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych nośnych, ? wykonanie filarów kominowych, ? wykonanie ścian działowych, ? wykonanie elementów żelbetowych, ? wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym wraz z montażem rynien i rur spustowych, ? montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ? wykonanie robót wewnętrznych wykończeniowych, ? wykonanie robót zewnętrznych wykończeniowych, ? wykonanie opaski wokół budynku, ? wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych, ? montaż osłony śmietnikowej, ? wyposażenie budynku w sprzęt p.poż, ? wykonanie przyłącza wodociągowego, ? wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, ? wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, ? wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, ? wykonanie kotłowni na paliwo stałe? wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem pieca gazowego dwufunkcyjnego, ? wykonanie instalacji zbiornikowej wraz z montażem zbiornika na gaz propan, ? wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej, ? wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, ? wykonanie instalacji odgromowej, ? demontażu części ogrodzenia wraz z późniejszym jego montażem (przeniesienie istniejącego ogrodzenia), ? uzupełnieniu ogrodzenia od strony działki drogowej, UWAGA Zamówienie nie obejmuje zakresu podanego w projekcie budowlanym w zakresie: 1. utwardzenia terenu, Poza zakresem prac określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB do obowiązków Wykonawcy należy: 1) opracowanie planu BIOZ; 2) uzyskanie pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień. Do pozwoleń, uzgodnień i kosztów, o których mowa powyżej, należy zaliczyć w szczególności: a. uzyskanie zgody na zajęcie znajdujących się na placu budowy lub okalających plac budowy pasów drogowych lub ich części dla potrzeb prowadzenia robót i zaplecza, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych oraz naprawa ewentualnych szkód, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), b. uzgodnienie warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), c. zgłoszenie zniszczenia lub uszkodzenia znaków geodezyjnych do właściwego organu; w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia osnowy geodezyjnej w trakcie wykonywania umowy Wykonawca zleci na własny koszt wznowienie (odtworzenie) punktów geodezyjnych; 3) aktualizacja i przedłużenie wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy uzgodnień z właścicielami sieci oraz organami administracji publicznej oraz Zamawiającym; 4) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą; 5) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonywania robót zamiennych, zanikających lub ulegających zakryciu co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania; W zgłoszeniu konieczności wykonania robót zamiennych Wykonawca obowiązany jest do szczegółowego opisania tych robót oraz przyczyn uzasadniających konieczność ich wykonania. Wykonawca może przystąpić i jest obowiązany do wykonywania robót zamiennych wyłącznie po wyrażeniu przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgody na takie roboty. Zgoda Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na wykonanie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy. 6) Zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym jako objętych odbiorami częściowymi, w tym o robotach zanikających lub ulegających zakryciu, oraz o wykonaniu robót w całości; 7) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; 8) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych robót, materiałów i instalacji dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach i rozruchach itp.; 9) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; 10) sporządzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy przed rozpoczęciem robót (nie później niż na dzień poprzedzający dzień podpisania protokołu przekazania placu budowy) oraz po zakończeniu robót w terenie oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; 11) przekazanie zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórek z placu budowy oraz ich załadunek, transport (do 25 km) i rozładunek na własny koszt na miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Stąporków. 12) wykonanie prób wynikających z warunków technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji techniczno - ruchowej ; 13) utrzymanie w czasie realizacji robót placu budowy i terenów sąsiadujących, z dążeniem do minimalizacji przeszkód komunikacyjnych, bieżące usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat; 14) wykonywanie w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli będą konieczne, zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, i innych; 15) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w tym dostaw mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności energii elektrycznej i wody, jeśli występuje taka potrzeba. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę istniejących źródeł mediów, w tym wody i energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń dostawcy lub zarządcy obiektu oraz uiścić wszelkie wymagane opłaty na podstawie wskazań liczników; 16) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego przeprowadzeniu badań koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych; 17) przeprowadzanie rozruchu technologicznego instalacji i urządzeń oraz osiągnięcie efektu technologicznego założony w dokumentacji projektowej; a. oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów, b. oznaczenie i dostarczenie gaśnic wraz z instrukcją obsługi, innego obowiązkowego oznakowania p.poż i postępowania na wypadek pożaru, c. oznaczenia, instrukcje i znaki zawieszone przy stanowiskach pracy oraz w pomieszczeniu kotłowni ; 18) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego zakończenie robót, złożenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie budynku, 19) założenie książki obiektu w dniu przekazania obiektu budowlanego, do użytkowania i przekazanie jej Zamawiającemu; 20) przekazanie obiektu do eksploatacji czyli uzyskanie wszelkich pozwoleń i opinii kompetentnych organów administracyjnych koniecznych do ostatecznego przekazania obiektu do eksploatacji, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa oraz szkolenie pracowników konieczne do prawidłowego działania, funkcjonowania i pracy obiektu, w aspekcie techniczno- technologicznym, BHP oraz zabezpieczeń p.poż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45100000-8, 45420000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45215500-2, 51700000-9, 45332200-5, 45332300-6, 45331110-0, 45331100-7, 45310000-3, 45212000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400880.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAF-BUD Rafał Barszcz
Email wykonawcy: rafbud.kielce@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Skrzetlewska 6/3
Kod pocztowy: 25-656
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492595.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492595.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492595.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.