eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › dostawy tłuszczymargaryny, oleju roślinnego i smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy, nr sprawy Dkw.2232.3.2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121479-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Zakład Karny Czerwony Bór 2: dostawy tłuszczy: margaryny, oleju roślinnego i smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy, nr sprawy Dkw.2232.3.2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552753-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny Czerwony Bór 2, Krajowy numer identyfikacyjny 45109521500000, ul. Czerwony Bór 2, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 086 215 35 83, e-mail zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, faks 086 215 35 83 wew. 510.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawy tłuszczy: margaryny, oleju roślinnego i smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy, nr sprawy Dkw.2232.3.2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKw.2232.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze w ilościach i według poniższego zestawienia: Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1 Margaryna roślinna do smarowania o obniżonej zawartości tłuszczu do 40% - konsystencja jednolita, zwarta, smarowna, barwa kremowa do jasnożółtej; cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy psucia, zjełczenia, rozwarstwienia, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia; opakowanie: kostki o wadze 200 - 250 g. CPV 15431000-8, PN-A-86901:1997/Az1:2001 kg 8 500 2 Olej roślinny - uniwersalny, opakowanie do 5 litrów, CPV 15411100-3, PN-A-86901:1997/Az1:2001 L 5 000 3 Smalec - produkt otrzymany z przetopienia tłuszczów wieprzowych, barwa biała do jasnokremowej, zapach właściwy dla przetopionego tłuszczu, bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych, pakowany w papier pergaminowy czy folię , CPV 15412100-0, PN-86/A-82004 kg 1 000 1. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Produkty zamówienia są powszechnie dostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe. 2. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do siedziby Zakładu Karnego w Czerwonym Borze minimum dwa razy w miesiącu w godzinach 8:00 - 11:00, bez sobót, niedziel i świąt. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć (np.: znaczny wzrost stanu żywionych, itp.) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji dodatkowego zamówienia w tygodniu zgłoszonego przez Zamawiającego, w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia takiej potrzeby. 3. Dostawy przez Wykonawcę będą realizowane sukcesywnie w ilościach i określonym terminie, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Termin przydatności do spożycia dostarczonych produktów - nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do należytego wykonania dostaw dla Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu odpowiadającym wymogom sanitarnym, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych dostarczanego asortymentu dostawy. Dostarczone towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach, mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia, oznakowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 5. Zamówienia ilościowe i asortymentowe towaru - drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną Zamawiający składać będzie nie później niż do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Umowa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniał z Wykonawcą ilość i termin każdej dostawy. 6. Odbiór artykułów będzie następować poprzez wspólną kontrolę ilościowo - jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy. 7. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków bezpieczeństwa żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba dostarczającą towar w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. 8. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci Wykonawcy przy następnej dostawie. Z tytułu wypożyczania i korzystania z opakowań zbiorczych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat. 9. Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy lub faktury. Dowód dostawy winien zawierać minimum: dane dostawcy, rodzaj dostarczonego towaru, ilość dostarczonego towaru, cenę jednostkową oraz wartość ogólną towaru. 10. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie jakości lub ilości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wymienić zakwestionowane artykuły na towar pełnowartościowy bądź też w przypadku braków ilościowych - uzupełnienia towaru niezwłocznie lecz nie później niż do godziny 15:30 dnia, w którym nastąpiła dostawa wadliwa zgłoszona przez Zamawiającego. 11. W sytuacji niedostarczenia zamówionej ilości produktów, przez Wykonawcę w terminie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia takiego samego asortymentu i ilości na koszt Wykonawcy u innego podmiotu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną Wykonawcy poniesionych przez Zamawiającego. Powyższe koszty Zamawiający ma prawo potrącić z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. Ponadto Zamawiający będzie miał prawo do żądania od Wykonawcy wyrównania szkody spowodowanej niewykonaniem, bądź nienależytym wykonaniem zamówienia. 12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych przez Wykonawcę produktów Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich badania w niezależnej instytucji. W przypadku potwierdzenia wątpliwości Zamawiającego co do jakości otrzymanego artykułu Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę. 13. Wykonawca będzie wystawiał faktury do każdej dostawy w oparciu o ceny jednostkowe towaru oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy. 14. Termin płatności faktury - 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury. 15. W przypadku braku środków finansowych na koncie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się prolongować termin zapłaty o kolejne 30 dni, nie wstrzymując dostaw bieżących. 16. Z tytułu niezrealizowanych dostaw w okresie realizacji umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne. 17. Czas trwania umowy: 12 miesięcy 18. Planowany termin realizacji dostaw: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15400000-2


Dodatkowe kody CPV: 15412100-0, 15431000-8, 15411100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy tłuszczy: margaryny, oleju roślinnego i smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61625.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.