eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121068-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551345-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27209169300000, ul. Pl. Warszawski 10, 41800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, e-mail przetargi@zbm-tbs.zabrze.pl, faks 32 271 15 53.
Adres strony internetowej (url): www.zbm-tbs.zabrze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/3/2018/000182

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu. Zakres usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu obejmuje również sporadyczne zabezpieczenie usług na obiektach niemieszkalnych w obsługiwanym zasobie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości oraz robót w zakresie stolarki budowlanej w zasobach Spółki ZBM - TBS z siedzibą w Zabrzu stanowiących odrębne części zamówienia (4 części). I. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE NA ZASOBACH W TYM: 1. Roboty dekarskie, a w szczególności : 1.1.1. Łatanie i naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego, łącznie z wymianą. 1.1.2. Naprawa, przez lutowanie, drobnych uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich, łącznie z wymianą. 1.1.3. Czyszczenie i naprawa rynien i rur spustowych wg potrzeb. 1.1.4. Naprawa drobnych uszkodzeń kominów, wywietrzników i wentylatorów dachowych, łącznie z wymianą i uzupełnieniem pojedynczych elementów wraz z montażem nasad. 1.1.5. Naprawa drobnych uszkodzeń elementów więźby dachowej. 1.2 Roboty budowlane, a w szczególności : 1.2.1. Naprawa drobnych uszkodzeń ścian polegająca na wymianie lub uzupełnieniu fragmentów ścian. 1.2.2. Naprawa drobnych uszkodzeń, łącznie z wymianą pojedynczych elementów nadproży okiennych i drzwiowych. 1.2.3. Naprawa i uzupełnienie drobnych uszkodzeń konstrukcji betonowych i żelbetowych, łącznie z naprawą zbrojenia. 1.2.4. Naprawa ogrodzeń i bram przez uzupełnienie pojedynczych elementów wraz z uzupełnieniem powłok malarskich. 1.2.5. Naprawa poprzez wyrównanie lub uzupełnienie powierzchni dróg, placów i chodników. 1.2.6. Konserwacja elementów małej architektury poprzez malowanie, drobne uzupełnienie elementów w sprzęcie, uzupełnianie piasku w piaskownicy, usuwanie elementów zniszczonych. 1.2.7. Naprawa opasek wokół budynków poprzez wykonanie przełożeń, uzupełnienie elementów lub uzupełnienie poprzez betonowanie. 1.2.8. Naprawa podestów wejściowych i schodów zewnętrznych do budynków poprzez wykonanie napraw i uzupełnień. Naprawa, uzupełnienie prętów w wycieraczkach stalowych przy wejściach do budynków. 1.2.9. Naprawa zewnętrznych śmietników i koszy na śmieci, łącznie z wykonaniem prac malarskich wg potrzeb. 1.2.10. Naprawa balustrad drewnianych i stalowych na klatkach schodowych, przy wejściach do budynków, łącznie z uzupełnieniem powłok malarskich wg potrzeb. 1.2.11. Naprawa drobnych uszkodzeń tynków, łącznie z uzupełnieniem. Naprawa drobnych uszkodzeń posadzek, schodów w pomieszczeniach wspólnego użytku. Wymiana elementów stopni schodowych. 1.2.12. Naprawa lub ponowne osadzenie elementów stolarki okiennej lub drzwiowej, lub innych pojedynczych, drobnych elementów w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych. 1.2.13. Uzupełnianie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach wspólnego użytku oraz naprawa tej stolarki poprzez pasowanie lub flekowanie, naprawa i wymiana okuć stolarskich. 1.2.14. Naprawa ślusarki okiennej i drzwiowej z uzupełnieniem wybitych szyb w pomieszczeniach wspólnego użytku. Naprawa i wymiana uszkodzonych samozamykaczy drzwiowych, regulacja samozamykaczy, poziomowanie skrzydeł drzwiowych łącznie z pasowaniem do ościeżnic, wymiana zamków, skobla, klamki itp. Wymiana i montaż wkładu szybowego i paneli drzwiowych. 1.3 Roboty malarskie, a w szczególności: 1.3.1. Naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki i powłok ściennych w pomieszczeniach wspólnego użytku. 1.3.2. Wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach wspólnego użytku wg potrzeb tj. pralnie, suszarnie, piwnice, pomieszczenia techniczne, klatki schodowe (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.3.3 Naprawa i uzupełnienie powłok malarskich instalacji sanitarnych, grzewczych, łącznie z grzejnikami w pomieszczeniach wspólnego użytku, głównie w przypadku odcinków instalacji, czy grzejników wg potrzeb. II. ROBOTY INSTALACYJNE - SANITARNE NA ZASOBACH a w szczególności: 1.4.1. Naprawa i utrzymanie sprawności technicznej instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji na gałązkach, pionach i poziomach do wodomierzy lub urządzeń odbiorczych, polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie niesprawnych odcinków instalacji i jej elementów, wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem. 1.4.2. Naprawa i utrzymanie sprawności technicznej instalacji centralnego ogrzewania na gałązkach, pionach i poziomach łącznie z grzejnikami, polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszkodzonych zaworów, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach wewnętrznej instalacji, wymianie pojedynczych grzejników, zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem, uzupełnianiu instalacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach nie ogrzewanych, płukaniu grzejników i instalacji z utrzymaniem jej drożności oraz napełnianiu zładów. 1.4.3. Naprawa i utrzymanie sprawności instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych na odcinkach wewnętrznych do syfonów nadstropowych i łączenie z syfonami zagłębionymi w konstrukcji stropów, oraz na odcinkach zewnętrznych do granicy kanalizacji miejskiej, łącznie z utrzymaniem sprawności przepływowych zbiorników, odstojników, polegająca na uszczelnianiu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, wymianie odcinków instalacji i jej elementów. 1.4.4. Naprawa i utrzymanie w sprawności technicznej węzłów cieplnych polegającej na usuwaniu przecieków miejscowych na rurociągach i osprzęcie z wymianą uszczelek, śrubunków, zamocowań termometrów i manometrów, usuwanie niedogrzewań na skutek niedrożności przez doraźne płukanie wodą wymienników i rurociągów oraz regulację hydrauliczną i regulację urządzeń automatyczną węzła cieplnego. Wykonywanie czynności konserwacyjnych w węzłach cieplnych polegających na dokonywaniu korekt nastaw regulatora różnicy ciśnień, czyszczeniu siatek i filtrów odmulaczy, okresowej kontroli pomp obiegowych c.o. i c.w.u., kontroli działań zaworów bezpieczeństwa i sprawdzanie ich nastaw, korekcie nastaw automatycznej regulacji (pogodowej i c.w.u.) do rzeczywistych potrzeb budynku. Konserwacja i przeglądy węzła zgodnie z DTR. Organizacja i nadzór nad okresowymi badaniami i przeglądami dotyczącymi urządzeń dozorowych, pomiarów elektrycznych, itp. węzłów cieplnych, zgodnie z wymaganych przepisami. Koszty przeglądów i badań ponosi Zleceniodawca. 1.4.5. Naprawa studzienki kanalizacyjnej z wymianą lub uzupełnieniem pokrywy. III. ROBOTY INSTALACYJNE - ELEKTRYCZNE NA ZASOBACH a w szczególności: 1.5.1. Konserwacja tablic rozdzielczych zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku polegająca na czyszczeniu wtyków, sprawdzaniu prawidłowości podłączeń, wymianie lub uzupełnieniu osprzętu elektrycznego. 1.5.2. Usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych zgłaszanych przez przedstawicieli Administracji lub mieszkańców, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach. 1.5.3. Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Konserwacja złączy kontrolnych. 1.5.4. Konserwacja instalacji AZART bez konieczności wymiany przewodów, osprzętu i urządzeń. 1.5.5. Konserwacja oświetlenia osiedlowego (ulicznego, chodnikowego) wraz z wymianą drobnych elementów opraw oświetleniowych, żarówek, uzupełnianiem powłok malarskich itd. Konserwacja i drobne naprawy domofonów. IV. ROBOTY INSTALACYJNE - GAZOWE NA ZASOBACH a w szczególności: 1.6.1. Naprawa i utrzymanie sprawności instalacji gazowych w okresach między przeglądami na odcinkach od głównych kurków gazowych do urządzeń odbiorczych, polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych przez lokatorów lub gazownię do sprawdzenia, oraz na uszczelnieniu instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagające uszczelnień na całym pionie, zabezpieczenie pomieszczeń kurków gazowych i szafek na głównych kurkach gazowych. 1.6.2. Obsługa pieców gazowych oraz kotłów gazowych dwufunkcyjnych polegające na: uzupełnieniu wody w kotle, okresowej (w sezonie grzewczym 2 razy na miesiąc, poza sezonem 1 raz na miesiąc) kontroli prawidłowości działań urządzeń kotła. w przypadkach konieczności wykonania naprawy urządzeń w kotle dwufunkcyjnym Wykonawca wykona naprawę na odrębne zlecenie - po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu kosztów z Zamawiającym. V. ROBOTY ZDUŃSKIE NA ZASOBACH a w szczególności: 1.7.1. Budowa pieców kaflowych pokojowych (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.2. Przebudowa pieców pokojowych kaflowych (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.3. Budowa trzonów kuchennych (*w przypadku jedynego źródła grzewczego), (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.4. Przebudowa trzonów kuchennych (*w przypadku jedynego źródła grzewczego), (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.5. Rozbiórka pieców wraz z utylizacją gruzu (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.6. Dostawa i montaż pieców transportowych wraz z utylizacją starych (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.7. Dostawa i montaż pieców transportowych bez utylizacji starych (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). * zgodnie z Uchwałą NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw; spełniające wymogi z Rozporządzenia Komisji (UE) 2015/1185 z dnia 24 kwietnia 2015r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla miejscowych ogrzewaczy pomieszczeń na paliwo stałe. 1.7.8. Wykonanie fundamentów pod piece (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.7.9. Uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej dopuszczającej piec do użytkowania. VI. ROBOTY DOT. STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA ZASOBACH a w szczególności: 1.8.1. Wymiana stolarki okiennej prostokątnej, kwadratowej oraz łukowej (plastikowej i drewnianej), dwuskrzydłowej, trzyskrzydłowej i czteroskrzydłowej, profil 5-komorowy, współczynnik przenikania dla szyby U = 1,1 (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.8.2. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (plastikowych), (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.8.3. Montaż nawiewników ręcznych oraz automatycznych ciśnieniowych do nowo montowanej stolarki oraz już istniejącej (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). 1.8.4. Wymiana stolarki drzwiowej płycinowej z ościeżnicą MDF, płytą wiórowo-otworową z dwoma zamkami, kompletem okuć i progiem (za zgodą Zamawiającego i na jego odrębne zlecenie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.7. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206). 3.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.9. Informacje dodatkowe w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia oraz ogólnych założeń: a) prace konserwacyjne i serwisowe będą prowadzone w oparciu o obowiązujące normy techniczne, dokumentację DTR konkretnych urządzeń, zgodnie z zaleceniami producenta i/lub dostawcy systemów, wyrobów, urządzeń i wyposażenia, b) prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania, c) nadzór nad pracami konserwacyjnymi i serwisowymi realizowanymi przez Wykonawcę sprawować będzie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie skutki niewłaściwego wykonywania czynności wynikających z umowy, oraz za szkody powstałe w związku z ich wykonywaniem, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania prawidłowości realizacji prac wynikających z umowy, f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków pracy BHP swoim pracownikom w miejscach wykonywania prac oraz do stosowania odpowiednich konstrukcji i rozwiązań zabezpieczających czynne ciągi komunikacyjne i pomieszczenia Zamawiającego przed zanieczyszczeniami i uciążliwościami przy świadczeniu usług, g) Wykonawca zapewni wyposażenie, narzędzia i przyrządy niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, jak również posiadać będzie podnośnik koszowy (zwyżkę) o minimalnej wysokości roboczej 18 metrów, h) Wykonawca prowadzić będzie dokumentację prac konserwacyjnych zanikowych wykonywania przedmiotu umowy, i) Wykonawca zobowiązany jest zachować istniejące parametry tj. wymiar, kształt oraz podział stolarki. 3.10. Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. Na dzień dzisiejszy Zamawiający nie posiada ostatecznej wiedzy o wolnych pomieszczeniach, które mogły by zostać udostępnione Wykonawcom na okres realizacji umowy. Ewentualna dzierżawa będzie stanowiła przedmiot oddzielnych negocjacji po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 3.11. Wykonawca musi przewidzieć do realizacji zamówienia taką ilość osób, aby wywiązać się z nałożonych obowiązków. Ilości prac w poszczególnych branżach, jakie zostały wykonane określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 50712000-9, 50720000-8, 45421000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Prace ogólnobudowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U. BUDSAR Janina Samociuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Fredry 2a
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Prace wod-kan, gaz, c.o., elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.R.B.U.H. AS-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22a
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Prace zduńskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62222.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.B.U.H. IWRA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kawika 34a/6
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45457.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45457.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Prace stolarskie: stolarka okienna i drzwiowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62222.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOGROM s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 8
Kod pocztowy: 41-809
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4178.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4178.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.