eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją - zadanie pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121015-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk: Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją - zadanie pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545146-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 08 42, e-mail sekretariat@hewelianum.pl, faks 58 742 15 13.
Adres strony internetowej (url): www.hewelianum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją - zadanie pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.26.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją w ramach zadania pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią". Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację serwera bazodanowego wraz z systemem operacyjnym - 1 szt.; Miejsce lokalizacji serwera - serwerownia w budynku Willi (siedziba Zamawiającego), w Gdańsku przy ul. Gradowej 6. 2) dostawę instalację oraz konfigurację oprogramowania systemu zarządzania energią, zindywidualizowanego dla Centrum Hewelianum, wraz z licencją; Licencja na dostarczone oprogramowanie systemu zarządzania energią musi być licencją wieczystą, wykupioną i zarejestrowaną na rzecz Centrum Hewelianum. Winna ona obejmować serwer oraz obie stacje robocze (stanowisko głównego energetyka i stanowisko głównego elektryka). 3) włączenie serwera w istniejącą sieć teletechniczną zamawiającego; 4) dostawę, instalację i konfigurację stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego energetyka): a) komputer PC wraz z aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) listwa zasilająca Miejsce lokalizacji stacji - budynek Nowych Koszar, w Gdańsku przy ul. Gradowej 11. 5) dostawę, instalację i konfigurację stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego elektryka): a) komputer PC wraz z aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) drukarka laserowa e) listwa zasilająca miejsce lokalizacji stacji - Dom Wałmistrza, w Gdańsku przy ul. Reduta Miejska 5. 6) dostawę i instalację sterownika- koncentratora danych 7) integrację stacji roboczych, o których mowa w pkt. 4 i 5, z serwerem i dostarczonym systemem zarządzania energią; 8) wykonanie i dostarczenie dokumentacji: użytkowej, administracyjnej, technicznej i powykonawczej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 30200000-1, 30232110-8, 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124714.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SP Systemy Profesjonalne Stanisław Pałubicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SP Systemy Profesjonalne Stanisław Pałubicki
Kod pocztowy: 80-462
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133086
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133086
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147600
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.