Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 500120458-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.
Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 562373-N-2018
Data: 23/05/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 2313600000,
ul. ul. Lubicz
25 A,
31-503
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 4210033 w. 4642, e-mail
przetargi@inig.pl, faks
12 4210050.
Adres strony internetowej (url): https://www.inig.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.6
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
A) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: - kopie uprawnień dla osoby wskazanej w załączniku 6 do SIWZ; - kopie zawartej umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o współpracy itd. potwierdzającej dysponowanie wskazaną osobą (jeżeli dotyczy); - W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i dalszych podwykonawców - projekty umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przez zwarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. B) Na podstawie art. 147 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, wniesione w dniu zawarcia umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu wniesienia i zwrotu zabezpieczenia określone są w pkt. XV SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
A) Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: - kopie uprawnień dla osoby wskazanej w załączniku 6 do SIWZ; - kopie zawartej umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o współpracy itd. potwierdzającej dysponowanie wskazaną osobą (jeżeli dotyczy); - W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i dalszych podwykonawców - projekty umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przez zwarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. B) Na podstawie art. 147 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, wniesione w dniu zawarcia umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu wniesienia i zwrotu zabezpieczenia określone są w pkt. XV SIWZ.
C) DANE OSOBOWE - OBOWIĄZEK INFORMACYJNY: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: e-mail daneosobowe@inig.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną polegającą na przebudowie części hali budynku B wraz z malowaniem w Oddziale Krosno Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego, przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie. Postępowanie powtórzone, nr sprawy:
DZ 2710-16/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.