eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosów Lacki › Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W ul. Leśna w Kosowie Lackim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-29

Ogłoszenie nr 500120132-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.

Gmina Kosów Lacki: Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W ul. Leśna w Kosowie Lackim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542453-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kosów Lacki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158204900000, ul. ul. Kolejowa 2, 08330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 879 105, e-mail samorzad@kosowlacki.pl, faks 257 879 038.
Adres strony internetowej (url): www.kosowlacki.pl zakładka BIP
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W ul. Leśna w Kosowie Lackim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W ul. Leśna w Kosowie Lackim (dz. nr ewid. 884, 774)". Inwestycja w całości zlokalizowana została w liniach rozgraniczających pas drogowy.. W ramach przebudowy zostaną zrealizowane następujące prace: - roboty rozbiórkowe w zakresie nawierzchni - roboty ziemne, - wykonanie poszerzenia jezdni, - wykonanie nowych warstw konstrukcji jezdni, - wykonanie oznakowania poziomego - prace porządkowe. Stan istniejący. W otoczeniu drogi znajdują się tereny o zabudowie jednorodzinnej, pola oraz lasy. Droga gminna Nr 390431W zaczyna swój bieg od skrzyżowania z ulicą Mostową (km 0+000). W stanie istniejącym przedmiotowa droga gminna posiada nawierzchnie asfaltową o szerokości 5,0m (km 0+000 - 0+685), a na pozostałym odcinku nawierzchnie tłuczniową. Na odcinku objętym opracowaniem droga posiada przekrój uliczny oraz szlakowy. Chodnik o szerokości 1,20 - 2,0m przylegający do jezdni (miejscami obustronnie) wykonany jest z płyt betonowych. Stan techniczny nawierzchni chodnika jest zły. Zjazdy indywidualne na posesje posiadają nawierzchnię betonową, żwirową lub z betonowej kostki brukowej. Stan nawierzchni drogi pod wpływem wieloletniego użytkowania, brakiem odwodnienia oraz generalnych remontów został poważnie nadwyrężony. Liczne ubytki, spękania podłużne, poprzeczne oraz siatkowe umożliwiają penetrację wody w konstrukcję jezdni powodując jej dalszą destrukcję oraz pogorszenie stanu technicznego. Ulica Mostowa w obrębie projektowanego skrzyżowania posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 7,0m ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym 20x30x100cm. Po południowej stronie ulicy znajduję się chodnik z betonowej kostki brukowej. Wody opadowe z ulicy Mostowej odprowadzane są powierzchniowo do wpustów ulicznych, a w konsekwencji do kanalizacji deszczowej. Ulica Mostowa posiada oznakowanie poziome oraz pionowe. W granicach pasa drogowego objętego opracowaniem występuje następujące uzbrojenie: - wodociąg, - kanał deszczowy - sieć energetyczna, - sieć telefoniczna oraz teletechniczna. Wszystkie urządzenia zostały przedstawione na projekcie zagospodarowania terenu. Początek przyjętego do realizacji odcinka przyjęto w km 0+000 (krawędź jezdni ulicy Mostowej), natomiast koniec w km 0+921,45. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Opisano je wierzchołkami "W" oraz załamaniami "Z" na rys. 2.1, 2.2. W wierzchołkach o kącie zwrotu powyżej 3° wprowadzono łuki kołowe. Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m. W miejscach występowania chodnika należy oddzielić jezdnie i chodnik krawężnikiem betonowym 15x22x100cm ustawionym ze światłem 6cm.' Na zjazdach światło pomiędzy krawężnikiem, a projektowaną warstwą ścieralną wynosi 3cm. Na skrzyżowaniu z ulicą Piaskową (km 0+229) należy przełożyć betonową kostkę brukową dowiązując się do nowej niwelety ulicy Leśnej. Przecięcie krawędzi jezdni ulicy Mostowej oraz ulicy Leśnej zaokrąglono łukami kołowymi R=8,5m oraz R=5m. Szerokość jezdni ulicy Leśnej wynosić będzie 5,0 m na odcinku Km 0+000 do Km 0+763 oraz 3,50 m na odcinku 0+763 do Km 0+921. Zmianę szerokości jezdni oraz pochylenia poprzecznego należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20m. Wody opadowe z ulicy Leśnej odprowadzone zostaną do istniejących wpustów deszczowych oraz do projektowanej kanalizacji deszczowej. ` Projektowana droga gminna Nr 390431W posiadać będzie następujące parametry: - kategoria drogi - gminna, - kategoria ruchu KR1, - prędkość projektowa - 40 km/h, - szerokość jezdni: 1. 5,00 m na odcinku Km 0+000 do Km 0+763 2. 3,50 m na odcinku 0+763 do Km 0+921 3. Zmianę szerokości jezdni oraz pochylenia poprzecznego należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20m - przekrój poprzeczny - uliczny, półuliczny. Profil podłużny zaprojektowanego odcinka dopasowano do rzędnych istniejących nawierzchni bitumicznej uwzględniając wykonanie wzmocnienia nowymi warstwami konstrukcyjnymi. W miejscach rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni należy wykonać nową konstrukcję. Nadanie normowych spadków podłużnych i poprzecznych zapewni sprawne odprowadzenie wody. Charakterystyczne punkty niwelety przedstawiono na rys. 3. ` Załomy niwelety o różnicy spadków większych od 1% wyokrąglono łukami pionowymi. Lokalizacje rozbiórki konstrukcji jezdni: - 0+000 - 0+156,45 - 0+303,71 - 0+419,73 - 0+472,56 - 0+921,60 W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni - daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny wg rys. 2.1, 2.2. - na poboczu -8,0% poza korpus drogi Konstrukcja jezdni Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie"). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. wzmocnienie jezdni: Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 4 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 ~ warstwa wyrównawcza AC 11 W 5 Tab. 2. Konstrukcja w miejscach rozbiórek jezdni, poszerzenia jezdni Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 4 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 4 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 20 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) SUM 28 cm Nie przewiduje się przebudowy sieci uzbrojenia podziemnego. W przypadku wystąpienia kolizji nieprzewidzianych w danym opracowaniu, należy zgłosić problem do Inwestora i Zarządcy danej sieci. W wypadku wystąpienia niedopuszczalnego zmniejszenia przykrycia na mediach podziemnych Wykonawca robót drogowych ma obowiązek zgłosić ten fakt do właściciela sieci. Wykonawca na etapie budowy, powinien zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty geodezyjne zlokalizowane w rejonie inwestycji. W przypadku zniszczenia, powinien odtworzyć punkt we własnym zakresie. W czasie wykonywania robót drogowych istniejące zasuwy, hydranty wodociągowe, studzienki kanalizacyjne należy chronić przed zniszczeniem oraz wyregulować do wymaganych wysokości. Objętości robót ziemnych obliczono na podstawie przekrojów poprzecznych i zostały zestawione w przedmiarze robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 743021.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych MIKST SP. z o.o.
Email wykonawcy: info@mikst.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 69A,Węgrów
Kod pocztowy: 07-100
Miejscowość: Węgrów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 913916.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 913916.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 913916.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.