Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 500120069-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: przygotowywanie i dostarczanie od poniedziałku do piątku 45 porcji śniadaniowych i obiadowych do DDPS w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345197300000,
ul. ul. Górnych Wałów
9,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 359 700, e-mail
ops@ops.gliwice.eu, faks
322 308 027.
Adres strony internetowej (url): http://opsgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowywanie i dostarczanie od poniedziałku do piątku 45 porcji śniadaniowych i obiadowych do DDPS w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.321.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw śniadaniowy: Gramatura poszczególnych składników śniadaniowych (jednej porcji): I. ZUPA MLECZNA: 300 ml - Kasza manna na mleku - Płatki owsiane na mleku - Makaron na mleku - Płatki kukurydziane na mleku - 1 szklanka płatków kukurydzianych - Musli na mleku - 1 szklanka musli - Kluski lane na mleku - Ryż na mleku - Budyń na mleku II. PIECZYWO MIESZANE: 150 g - Chleb zwykły krojony - Wek krojony lub bułka - Chleb razowy ze słonecznikiem krojony III. BUŁKA MAŚLANA LUB ROGAL: 1 szt. IV. DODATKI DO PIECZYWA: - szynka 50 g - wędliny kanapkowe 50 g - parówki śląskie cienkie, salceson, kaszanka 100 g - kiełbasa śląska 80 g - pasztet 80 g - pasty (rybna, jajeczna itp.) 100 g - serek topiony 50 g - ser żółty 50 g - serek homogenizowany 150 g - ser biały 80 g - jajko 1 szt. - dżem 80 g - (itp.) V. MASŁO 82 % tłuszczu: 20 g VI. GORĄCY NAPÓJ: 250 ml - herbata z cytryną - do wędlin - kawa zbożowa lub kakao do serów, dżemu, miodu, 2. 3 x w tygodniu wędlina, szynka, kiełbasa lub kiełbaski cienkie na gorąco, pasztet itp. 2 x w tygodniu np. nabiał, jajko, dżem, pasta itp. 1 x w miesiącu bułka maślana np. dżem, masło + kakao 1 x w miesiącu rogal np. miód, masło + kawa na mleku Codziennie do śniadań dodatek w postaci pomidora, rzodkiewki, ogórka, sałatek warzywnych itp. Codziennie świeże pieczywo. Poszczególne zestawy śniadaniowe mogą powtórzyć się dopiero w następnym tygodniu. 3. Zestaw obiadowy: Gramatura poszczególnych składników obiadowych (jednej porcji): I. ZUPA:400 ml + pieczywo do zupy II. DRUGIE DANIE: - ziemniaki 200 g - ryż 200 g - kasza 200 g - makaron 200 g - pyzy z mięsem 300 g + tłuszcz - krokiety 300 g - naleśniki (3 szt.) 300 g - pierogi 300 g + tłuszcz - kopytka 300 g - gołąbki 300 g + 100 ml sosu - mięso 120 g - udko pieczone z kurczaka 200 g - gulasz 120 g +100 ml sosu - bigos 300 g - ryba smażona 125 g - śledź w śmietanie 125 g - jajka sadzone 2 szt. - jajka w sosie 2 szt. - placki 300 g - fasolka po bretońsku 300 g - łazanki z kapustą i mięsem 300 g - sos 100 ml III. MIZERIA-SURÓWKI 100 g IV. KOMPOT 200 ml V. KEFIR 200 ml 4. 3 x w tygodniu obiad mięsny 1 x w tygodniu obiad półmięsny - gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem itp. 1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek) - ryba, jajka, placki, pierogi, kopytka itp. Poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się dopiero po 14 dniach kalendarzowych. 5. Posiłki będą dostarczane w odpowiednich pojemnikach (termosach) codziennie od poniedziałku do piątku w dni pracujące Dziennego Domu Pomocy Społecznej w godzinach: Miejsce ul. Kozielska 71 Śniadania 6:30 - 7:30 Obiady 11:30 - 12:00 Średnia ilość porcji 30 Miejsce ul. Pszczyńska 100 Śniadania 7:00 - 7:30 Obiady 11:30 - 12:30 Średnia ilość porcji 15 6. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zwiększającej bądź zmniejszającej maksymalnie do 8 porcji. 7. Sprzedawane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55521200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145378.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CARITAS DIECEZJI GLIWICKIEJ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124740
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem niniejszego postępowania są usługi cateringowe, które są powszechnie dostępne, do ich wykonywania nie są potrzebne żadne koncesje, licencje itp., świadczy je wiele wykonawców, mają ustalone standardy jakościowe, które określają przepisy (ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności, rozporządzenia (WE) nr 852/2004Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych)
przedmiotem postępowania są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 221 000 euro, zgodnie z art. 70 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- 4WOG-1200.2712.39.2024 Roboty budowlane 3 części: 1. Remont budynku nr 1 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 2. Remont budynku nr 2 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 3. Remont budynku nr 67 w Lublińcu
- Dostawa licencji systemów monitoringu
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne świadczenie usług noclegowych dla gości Wydziału Matematyki i Informatyki przyjeżdżających w ramach współpracy naukowej, konferencji, itp.
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci i uczniów przedszkola i szkoły podstawowej w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych.
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.