To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500118961-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539781-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):23/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest zakup oraz dostarczanie średniozmineralizowanej wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych typu PET o pojemności1,5l i 0,5l dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego - określona w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1 Dostarczanie towaru będzie następowało częściami - do każdej z jednostek wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. 3.2 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości wody w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia przesłanego pocztą elektroniczną lub faxem. 3.3 Dostawa winna być zrealizowana w dni robocze w godzinach 8.00 - 14.00 tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3.4 Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego. 3.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 11 miesięcy, licząc od daty jego dostawy. 3.6 Ilość zamawianej wody 1,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak niż 1 paleta (504 szt.), z możliwością zamówienia na jednej palecie dwóch rodzajów wody spośród wody gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w stosunku 1:1 (252 szt. / 252 szt.). 3.7 Ilość zamawianej wody 0,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak niż opakowanie zbiorcze ( max 24 szt.). 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego, jakość budzi zastrzeżenia. 3.9 Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 6 miesięcy w sytuacji niewyczerpania przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i stanowi dostawę wyrobów gotowych, typowych, bez ograniczeń dostępu na rynku, gwarantujących Zamawiającemu porównanie cen tego samego rodzaju produktów. Zamawiane produkty mają ustalone standardy jakościowe, ponieważ posiadają powtarzalne cechy jakościowe i techniczne, niewymagające skomplikowanego opisu. Określone przez Zamawiającego dostawy mają "ustalone standardy jakościowe", ponieważ niezależnie od tego, kto będzie ich wykonawcą, jedyną różnicą będzie zaoferowana cena, a dostawa będzie identyczna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145829.89
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136656
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawę wody mineralnej i źródlanej
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.