To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500118679-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kielce w 2018 r - II przetarg"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551290-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce, Krajowy numer identyfikacyjny 29002005800000,
ul. ul. Hubalczyków
15,
25668
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 335-63-60, e-mail
nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl, faks
0-41 345-24-08.
Adres strony internetowej (url): www.kielce.radom.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kielce w 2018 r - II przetarg"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kielce w 2018 r. Szczegółowe zestawienie znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ - dostawa sortów mundurowych leśnika. Szczegółowe zestawienie znajduje się w załączniku nr 2b do SIWZ - dostawa sortów bhp. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów bhp zawiera załącznik nr 6a do SIWZ. Sorty mundurowe leśnika należy dostarczyć według wzorów określonych w: a)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017, poz. 2466); b)Zarządzeniu Nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak OR.241.15.2017; c)Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak ER-1743-8/13; d)Zarządzeniu Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012; e)Zarządzeniu Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-2/2012; f)Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; znak OR-1743-1/05.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18211000-1, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18422300-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18220000-7, 18222000-3, 18140000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata P. Bałata Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155103.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.