To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500118619-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Zespół Składnic Lasów Państwowych: Dostawa kruszyw do budowy dróg leśnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545116-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Składnic Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 1256722300000,
ul. Kazimierzowska
9,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-25 632-65-27, e-mail
zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl, faks
0-25 632-58-79.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszyw do budowy dróg leśnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):M.270.2.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej części. 3.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszyw: a) zadanie nr 1 - dostawa stabilizacji 1,5 MPa w ilości 840 m3 b) zadanie nr 2 - dostawa kruszywa frakcji 31,5/63 mm w ilości 1400 t c) zadanie nr 3 - dostawa piasku różnoziarnistego frakcji 0-2 w ilości 1680 t d) zadanie nr 4 - dostawa pospółki w ilości 3200 t zamówienia wynikają z załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowy opis wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 1B, 1C, 1 D, 1E 3) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest teren Nadleśnictwa Łochów, miejscowość Łosiewice 4) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 14210000 - 6 żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 3.3. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia 1) Podstawowe akty prawne: - ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788.), 3.4. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. Ze względy na charakter prac, specyfikę dróg leśnych, ich nośność (możliwość wystąpienia miejsc podmokłych), brak miejsca do zawracania (możliwość wystąpienia konieczności cofania na dłuższych odcinkach) Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na terenie budowy rozładunek dostarczonego materiału odbywać się będzie w miejsce wskazane przez zamawiającego bezpośrednio na budowaną drogę. Zamawiający wymaga aby dostawy kruszyw realizowane były sukcesywnie na zgłoszenie zapotrzebowania z czasem reakcji w ciągu 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: zakresów rzeczowych, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 zadanie nr 1 postępowania zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 zadanie nr 2 postępowania zostało unieważnione, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 zadanie nr 3 postępowania zostało unieważnione, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "JUR-KRUSZ" S.C. Mirosława Szczerba i Synowie, Mirosława Szczerba, Hubert Szczerba, Rafał Szczerba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.