eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500118545-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Urząd Miejski: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548441-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY DREZDENKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DREZDENKO 1. Rodzaj zamówienia: Usługa 2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Drezdenko oraz jednostek organizacyjnych (istniejących w dniu podpisania umowy oraz tworzonych, przejmowanych lub przekształcanych w czasie trwania umowy) w okresie od 01.06.2018 r. do dnia 31.05.2021 r. (w przypadku zawarcia umowy po 01.06.2018 r. zamówienia będzie realizowane od dnia podpisania umowy). 3. Zakres przedmiotowy zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a. Otwarcie i prowadzenie rachunków - podstawowych i pomocniczych rachunków funduszy specjalnych i celowych ( w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE) rachunku sum depozytowych, b. Oprocentowanie środków - znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, c. Realizacja wypłat gotówkowych - wypłaty na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty w systemie bankowości elektronicznej, d. Realizacja poleceń przelewów - wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, e. Realizacja wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie typu: ELIXIR, f. Realizacja poleceń przelewów we wszystkie dni robocze, g. Lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, h. Świadczenie usługi wyzerowania - wskazanych rachunków jednostek budżetowych Gminy polegającej na przekazaniu w dniu 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki od środków na rachunkach bankowych) na wskazany rachunek Gminy, usługa wyzerowania zostanie wskazana w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć, i. Potwierdzenie stanu sald - na wszystkich rachunkach wyciągami bankowymi, j. Opinie bankowe - wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku, wydruki obrotów kont bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń, bez opłat, k. Zapewnienie w Gminie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych bez dodatkowych prowizji i opłat (Informatyczny System Masowych Płatności) umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy następujących rodzajów wpłat z tytułu: - gospodarowania odpadami komunalnymi; - podatku od nieruchomości; - podatku rolnego; - podatku leśnego; rozpoznawalnych po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty i polega na: o przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu, w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków); o uznaniu rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe; o generowaniu i przekazywaniu informacji o masowych płatnościach dokonywanych na rzecz zamawiającego (plik wyjściowy) za pomocą bankowości elektronicznej; plik wyjściowy powinien być udostępniany najpóźniej w następnym dniu roboczym banku do godziny 8 rano następującym po dniu przetwarzania płatności masowych; o przekazywaniu pełnych informacji w pliku wyjściowym dla zamawiającego o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku (pod warunkiem korzystania z systemu eliksir i możliwości przekazania takich informacji z banku dłużnika do banku zamawiającego) oraz reklamacjach i dokonanych zwrotach; l. W ramach systemu bankowości elektronicznej ( internetowej ) posiadacz rachunku będzie miał zapewniony system elektroniczny obsługi rachunków bankowych oraz jego serwisowanie dotyczy to również jednostek organizacyjnych. System elektroniczny obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa Teleinformatycznego. System musi umożliwić w szczególności : -aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat; -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach zamawiającego ; - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową oraz prowadzić w tym okresie archiwum; - składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków w tym kredytowych; -weryfikację danych kontrahenta na rzecz którego dokonywane są płatności w systemie bankowości elektronicznej przez zamawiającego z numerem jego rachunku; - składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, - modyfikowania przed wysłaniem do wykonawcy; - dostęp upoważnionym pracownikom do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system; - informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); -zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj: jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transmisji danych, automatycznej blokady konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości internetowej (zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysyłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenia rejestru czynności użytkowników; - otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; składanie wniosków o otwarcie nowych rachunków bankowych odbywać się będzie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej; dodanie nowego użytkownika bankowości elektronicznej odbywać się będzie za pośrednictwem wniosku wypełnionego i wysłanego za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej - bez dodatkowych opłat : -możliwość złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacji, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznego - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów , 4. Zastrzeżenia : a. zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie, b. zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie obsługi bankowej ,na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku łączenia , przekształcania bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy Wykonawca podpisze z nim umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jak zostały określone w przedmiotowym postępowaniu, c. z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, d. za otwarcie rachunków bankowych nie będą pobierane opłaty, e. za wyciągi bankowe nie będą pobierane opłat. f. zamawiający wymaga, aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu, g. zamawiający wymaga, aby Bank posiadał w Drezdenku siedzibę, oddział, czynny w dni robocze w godzinach co najmniej od 8.00 do 16.00. 5. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Drezdenko i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 6. Zamówieniem niniejszym (warunkami wykonania zamówienia) winny być objęte następujące jednostki organizacyjne Gminy Drezdenko i należy wyliczyć ryczałt miesięczny dla każdej jednostki (wymienione w p.pkt. a - e) oddzielnie: a. Gmina Drezdenko : - Urząd Miejski b. Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul .Marszałkowskiej w Drezdenku, c. Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul .Marszałkowskiej w Drezdenku , d. Hala Sportowo-Rehabilitacyjna przy ul. Konopnickiej 4 w Drezdenku, e. Miejsko-Gminny Zespół Oświaty przy ul. Ogrodowa 1 w Drezdenku - Centrum Usług Wspólnych , który obsługuje jednostki : - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka przy ul. Szkolnej 11 w Drezdenku , - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Józefa Nojiego przy placu Wolności 8 w Drezdenku, - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza przy ul.Portowej 1 w Drezdenku, - Publiczne Przedszkole przy ul. Kopernika 16 w Drezdenku, - Szkoła Podstawowa w Goszczanowie, Goszczanowo 19, - Szkoła Podstawowa w Niegosławiu, Niegosław 69, - Szkoła Podstawowa w Trzebiczu przy ul. Szkolnej w Trzebiczu, - Szkoła Podstawowa w Drawinach, Drawiny 62, - Szkoła Podstawowa w Gościmiu, Gościm 141, - Szkoła Podstawowa w Gościmiu, Grotów 88, - Szkoła Podstawowa w Rąpinie, Rąpin 54, -Szkoła Podstawowa w Starych Bielicach, Stare Bielice 13. 7. Zamawiający podaje następujące prognozowane i szacunkowe dane oraz informacje pomocne przy sporządzaniu oferty : o dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się przewidywaną ilość rachunków podstawowych ( bieżących ) i pomocniczych - 50 przez cały okres trwania umowy, o przewidywana ilość przelewów do innych banków - 3.336 średniomiesięcznie, o przewidywania ilość wyciągów bankowych - 480 średniomiesięcznie, o ilość jednostek korzystających z systemu bankowości elektronicznej - 16 jednostek przez cały okres trwania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 277500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Drezdenku
Email wykonawcy: sekretariat@lwbsdrezdenko.pl
Adres pocztowy: ul. B. Chrobrego 7
Kod pocztowy: 66-530
Miejscowość: Drezdenko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227520.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.