eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Modernizacja stanowisk i oprogramowania w pracowni EEG. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektuInformatyzacja oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500118356-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Modernizacja stanowisk i oprogramowania w pracowni EEG. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu: Informatyzacja oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Informatyzacja oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II "Wzrost e-potencjału Mazowsza" dla Działania 2.1 "E-USŁUGI" Poddziałanie 2.1.1 "E-USŁUGI DLA MAZOWSZA", typ projektów: "e-zdrowie" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.02.01.01-14-2764/15

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547211-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 67014001500000, ul. ul. Sienkiewicza 29, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 866, e-mail e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl, faks 486 121 381.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzzozpionki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: forma prawna: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja stanowisk i oprogramowania w pracowni EEG. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu: Informatyzacja oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP-15/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja i uruchomienie 2 stanowisk medycznych w pracowni EEG w zakresie sprzętu i oprogramowania w odniesieniu do każdego z nich oraz integracja tych stanowisk z informatycznym systemem medycznym działającym u zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - główny kod: 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego; kody dodatkowe: 72300000-8 Usługi w zakresie danych, 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 Pzp. Jeżeli użyto określeń wskazujących pośrednio lub bezpośrednio znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy - lub równoważny - co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego a więc służące celom przypisanym do przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności: Zobowiązanie proponowane w ofercie wykonawcy musi pozostawać w zgodności z zobowiązaniem określonym w specyfikacji, co oznacza, że rozwiązanie równoważne należy tak dobrać aby spełniało parametry techniczne i funkcjonalności użytkowe wskazane przez zamawiającego w SIWZ, załączniku opisującym przedmiot zamówienia i wzorze umowy. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowany produkt jest równoważny i spełnia oczekiwania zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2


Dodatkowe kody CPV: 72300000-8, 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128910.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMIKO MEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 29
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136822.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136822.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136822.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.