eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa dziennego domu seniora w ramach zadania"Utworzenie Centrum Aktywności 60+ dzienny dom seniora w Andrespolu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500118292-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Gmina Andrespol: Budowa dziennego domu seniora w ramach zadania: "Utworzenie Centrum Aktywności 60+ dzienny dom seniora w Andrespolu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś VII Infrastruktura dla usług społecznych Działanie VII.3 Infrastruktura opieki społecznej Nazwa zadania: Utworzenie centrum aktywności 60+ - dzienny dom seniora w Andrespolu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543603-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dziennego domu seniora w ramach zadania: "Utworzenie Centrum Aktywności 60+ dzienny dom seniora w Andrespolu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowego budynku "Dziennego Domu Seniora" w Andrespolu przy ul. Ceramicznej na działce nr. ewid. 71/54, obręb 100602_2.0001 Andrespol zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym zgodnie z projektem budowlanym. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują budowę nowego jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku z nieużytkowym poddaszem. Budynek w konstrukcji murowanej, konstrukcja dachu drewniana (wiązary dachowe), pokrycie dachowe z blachodachówki. Budynek posiadać będzie cztery wejścia oraz osobno dostęp do pomieszczenia technicznego (kotłownia) i rozdzielni cateringu. 3. Powierzchnia zabudowy 402,00 m2, powierzchnia użytkowa budynku 337,59 m2. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich zaprojektowanych instalacji, w tym: kanalizacyjnej, wodnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, gazu, centralnego ogrzewania, gniazd wtykowych i oświetlenia, odgromowej, telewizyjnej, telefonicznej, sieci LAN, monitoringu (zasilania kamer, bezpieczeństwa transmisji danych z kamer IP), alarmowej, rozdzielnicy głównej RG, rozdzielnicy kotłowni, pożarowego wyłącznika prądu, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, ochrony od porażeń oraz wykonanie przyłączy, w tym: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, energetycznego, teletechnicznego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż kotłowni gazowej i wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu kotłowni. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace objęte dokumentacją projektową oraz prace związane z budową parkingu dla samochodów osobowych, placu przy wejściu do rozdzielni cateringu, chodników wokół budynku, opaski wokół budynku oraz dwóch zjazdów indywidualnych z drogi gminnej na działkę nr ewid. 71/54. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót składający się na przedmiot zamówienia określony został w: 7.1. dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, obejmujących w szczególności projekt budowlany, 7.2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) - stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ, 8. Przedmiary robót załączone do SIWZ, jako Załącznik nr 3 są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary pełnią funkcję pomocniczą. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W tym zakresie Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa. 10. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie promocji inwestycji, tj. wykonania niezbędnej dokumentacji fotograficznej i umieszczenia niezbędnych tablic informacyjnych. 11. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia szkolenia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i zainstalowanych systemów instalacji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących przepisów prawa, w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 13.1. pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych, 13.2. przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 13.3. uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania, 13.4. ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej i opłaty za pomiary geodezyjne, 13.5. prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy, 13.6. uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie wskazane wprost w SIWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną, 13.7. właściwe oznakowanie terenu budowy, do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo, 13.8. wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 14. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 15. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 16. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 16.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy, realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 16.2. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy). 17. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich odpowiedników rynkowych spełniających te same funkcje oraz zapewniających nie niższą jakość oraz parametry użytkowe. Standardy wskazane przez Zamawiającego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie stanowią jedynie wzorzec jakościowy, tj. określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć inne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innych materiałów, elementów i systemów budowlanych, niż określone przez Zamawiającego, pod warunkiem zachowania parametrów i wymagań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45223200-8, 45223500-1, 45261000-4, 45262300-4, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45231400-9, 45222310-8, 45333000-0, 45331100-7, 45331110-0, 45331210-1, 45331230-7, 45321000-3, 45210000-2, 45332200-5, 45332300-6, 45320000-6, 45231300-8, 45111200-0, 45232150-8, 45232110-9, 45233140-2, 45213312-3, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1533614.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REM-DOM" Leszek Głuszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Byczki 97
Kod pocztowy: 96-126
Miejscowość: Godzianów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1842265.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1842265.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1998990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.