eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont i przebudowa budynku przy ul. kardynała Stefana Wyszyńskiego 68 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500118151-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Zarząd Zasobu Komunalnego: Remont i przebudowa budynku przy ul. kardynała Stefana Wyszyńskiego 68 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533841-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zasobu Komunalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 932671448, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 7778400, e-mail zp@zzk.wroc.pl, faks 071 7777506.
Adres strony internetowej (url): www.zzk.wroc.pl, bip.zzk.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa budynku przy ul. kardynała Stefana Wyszyńskiego 68 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZK - WP/3400/40/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje: 1) prace realizowane w ramach Projektu (szczegółowo opisane w Harmonogramie rzeczowo - terminowo - finansowym robót budowlanych (Projektowych)) m.in.: a) remont dachu płaskiego wraz z wywózką i utylizacją gruzu (remont świetlika nad klatką schodową), b) remont w strefie poddasza wraz z wywózką i utylizacją gruzu, c) roboty w strefie mieszkań (ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zabytkowej od wewnątrz), d) remont w strefie piwnicy (drzwi wejściowe do piwnicy), e) docieplenie ścian świetlików, f) wymianę stolarki okiennej, g) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana bramy, h) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, roboty ślusarskie, i) remont klatki schodowej, j) remont i modernizację instalacji sanitarnych, k) remont wentylacji, l) remont pustostanów i lokali zasiedlonych, m) zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż "tablicy pamiątkowej", zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, 2) prace nie realizowane w ramach Projektu, zwane dalej Pozaprojektowymi (szczegółowo opisane w Harmonogramie rzeczowo - terminowo - finansowym robót budowlanych (Pozaprojektowych)) m. in.: a) remont dachu płaskiego wraz z wywózką i utylizacją gruzu, b) remont dachu stromego wraz z wywózką i utylizacją gruzu, c) remont w strefie poddasza wraz z wywózką i utylizacją gruzu, d) remont w strefie piwnicy, e) roboty zewnętrzne (opaska betonowa oraz wycieraczka i skrobaczka przy budynku - elewacja zachodnia), f) remont elewacji wschodniej, g) wymianę stolarki okiennej, h) remont klatki schodowej, i) malowanie elewacji zachodniej, j) remont pustostanów i lokali zasiedlonych - wzmocnienie lub wymiana stropów, k) roboty remontowe w lokalach usługowych, l) remont i modernizację instalacji elektrycznych, m) remont i modernizację instalacji sanitarnych (instalacja zwu - zimna woda, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja gazowa), n) zaprojektowanie i wykonanie wymiany istniejącego przyłącza wodociągowego wraz z zewnętrzną instalacją wodną do budynku, o) opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej wraz z uzyskaniem decyzji zamiennej pozwolenia na budowę, p) prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych na obszarze wykonywanych robót ziemnych w ramach umowy zawartej przez Wykonawcę z uprawnionym archeologiem (w przypadku odkrycia podczas wykonywania robót zabytków archeologicznych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45100000-8, 45300000-0, 45310000-3, 45400000-1, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2129083.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AWM Budownictwo S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Góralska 46/10
Kod pocztowy: 53-610
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3348482
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3348482
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3348482
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.