Ogłoszenie z dnia 2018-05-25
Ogłoszenie nr 500117419-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Warszawa: Wykonanie II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pomieszczeń II piętra skrzydła B część wschodnia wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578053-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500025535-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500057475-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-902 Warszawa w imieniu i na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z siedzibą przy Al. Ujazdowskich 1/3, 00-583 Warszawa
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 1226172500000,
ul. ul. Powsińska
69/71,
02-903
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 694 61 18, e-mail
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks
22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pomieszczeń II piętra skrzydła B część wschodnia wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):378/BA/17/SM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót budowlanych i instalacyjnych oraz konserwatorskich na II piętrze skrzydła B część wschodnia: 1) Roboty budowlano-instalacyjne demontażowe oraz rozbiórkowe. 2) Roboty w branży budowlano-konstrukcyjnej, a w tym: a) roboty rozbiórkowe: o demontaż istniejących okładzin ściennych, podłogowych i sufitów podwieszanych; o demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej; o wyburzenia ścian działowych; o wykonanie przebić otworów drzwiowych w wewnętrznych ścianach działowych oraz konstrukcyjnych; o rozbiórka kamiennej okładziny z istniejących schodów w korytarzu od strony zachodniej (z zachowaniem należytej ostrożności i składowanie w bezpiecznym miejscu do czasu ponownego wbudowania); o rozbiórka schodów żelbetowych od strony zachodniej w celu poszerzenia spocznika przed wejściem do istniejącej klatki schodowej. b) roboty budowlane: o wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych, z nadprożami z belek stalowych (HEA 140) oraz nowych otworów w istniejących ścianach działowych; o regeneracja istniejących parkietów w pomieszczeniach biurowych; o przebudowa istniejących schodów z jednej strony korytarza; o przebudowa instalacji sanitarnych wraz z wymianą i uzupełnieniem ilości grzejników; o przebudowa instalacji elektrycznych i słaboprądowych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb Inwestora; o wykonanie przejść instalacji sanitarnych, elektrycznych i słaboprądowych; o obudowa projektowanych pionów i przewodów instalacyjnych; o uzupełnienia istniejących ścian działowych ze szkła piankowego za pomocą domurowań z bloczków betonu komórkowego; o wykonanie fragmentów zamurowań z cegły pełnej w istniejących otworach drzwiowych w ścianach nośnych (przesunięcia otworów); o wykonanie nowych ścian działowych w technologii lekkiej, gipsowo-włóknowej z wypełnieniem z wełny mineralnej; o dostosowanie do aktualnych wymagań i przepisów przeciwpożarowych (drzwi dymoszczelne w korytarzu, drzwi i ściany o wymaganej odporności pożarowej, wewnętrzna kurtyna ppoż. w oknie); c) roboty montażowe: o montaż podnośnika dla niepełnosprawnych od strony budynku A; o montaż nowej stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej; o montaż okładziny kamiennej i balustrad na schodach; d) roboty wykończeniowe: o wykonanie nowych okładzin ściennych (roboty tynkarsko-malarskie, okładziny z płytek ceramicznych) i podłogowych; o wykonanie nowych modułowych sufitów podwieszanych; 3) Roboty budowlano-instalacyjne w branży sanitarnej, a w tym: a) demontaż istniejącego wyposażenia pomieszczeń sanitarnych; b) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie grzejników wraz z gałązkami w pomieszczeniach drugiego piętra wraz z przeróbką fragmentu pionu c. o. z uwagi na zmianę lokalizacji drzwi; c) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej polegającej na montażu armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych, wraz z przeprowadzeniem ciągów instalacyjnych od pionów zasilających do urządzeń wewnętrznych oraz przeróbką fragmentu pionu wodnego i kanalizacyjnego z uwagi na zmianę lokalizacji ścian wewnętrznych; d) wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej polegającej na montażu wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych, wraz z przeprowadzeniem ciągów instalacyjnych od wentylatorów do istniejących pionów wentylacyjnych; e) wykonanie instalacji (freonowej, odprowadzenia skroplin, elektrycznej) dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń, 4) Roboty budowlano-instalacyjne w branży elektrycznej, a w tym: a) roboty demontażowe w niezbędnym zakresie; b) przebudowa i wykonanie nowych tablic elektrycznych piętrowych wraz z doprowadzeniem do nich istniejących głównych wewnętrznych linii zasilających (wlz) dla II piętra skrzydła B-wsch; c) zasilanie dla systemów bezpieczeństwa; d) rozprowadzenie instalacji odbiorczych instalacji oświetlenia, gniazd i siły; e) sterowanie oświetleniem ogólnym; f) instalacje oświetlenia awaryjnego; g) instalacje gniazd wtykowych ogólnych i technologicznych wg wytycznych branżowych; h) instalacje gniazd wtykowych dedykowanych wg wytycznych branżowych i wymagań inwestora; i) zasilanie platformy dla niepełnosprawnych; j) zasilanie i sterowanie zasilaniem dla kamer CCTV; k) instalacja połączeń technologicznych wg wytycznych branżowych; l) instalacje połączeń wyrównawczych dla II piętra skrzydła B-wsch. budynku, 5) Roboty budowlano-instalacyjne w branży teletechnicznej/telekomunikacyjnej, a w tym: a) roboty demontażowe w niezbędnym zakresie oraz przebudowa lub rozbudowa: b) sieci telefoniczno-komputerowej (LAN); c) sieci bezprzewodowych (WiFi); d) systemu depozytorów kluczy (SDK); e) systemu telewizji dozorowej BOR (CCTV); f) systemu telewizji kablowej (RTV); g) systemu sygnalizacji pożaru (SAP); h) dźwiękowego systemu ostrzegawczy (DSO); i) anten sektorowych GSM na korytarzu; j) systemu/instalacji kontroli dostępu (SKD).
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania umowy: 175dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia robót określonej w "Protokole wprowadzenia i przekazania Wykonawcy terenu robót/budowy" do dnia pisemnego zawiadomienia Inwestora Zastępczego, a za jego pośrednictwem Zamawiającego, o zakończeniu robót, które to zakończenie musi być wpisane do Dziennika Budowy (obu dzienników budowy) i potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pomieszczeń II piętra skrzydła B część wschodnia wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Arcus Technologie Sp. z o.o.,
,
ul. Wincentego Witosa 17,
05-430,
Celestynów, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
termin wykonania umowy oraz wynagrodzenie wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca i Inwestor Zastępczy z Zamawiającym, czyli Strony niniejszej umowy, stwierdzili występowanie rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a stanem rzeczywistym warstw podłogowych. Rozbieżności pojawiły się przy rozbiórkach ścianek działowych i posadzki oraz zostały potwierdzone wpisami do dziennika budowy dokonanymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektantów, po dokonaniu dodatkowych odkrywek (zaleconych przez inspektora nadzoru w uzgodnieniu z kierownikiem budowy. Rozbieżności te uniemożliwiały wykonanie i kontynuowanie dalszych prac zgodnie z rozwiązaniami wynikającymi z projektu budowlanego oraz wykonawczego w związku z ich wadliwością, która w szczególności dotyczy ujawnienia niezgodności istniejącego stanu podłogi i warstw podłogowych z obowiązującymi przepisami technicznymi a w szczególności wymaganiami pożarowymi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- "Budowa windy i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida w Wyszkowie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.