eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilzno › SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117060-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie: SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Pomocna dłoń" nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-017/17 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa VIII - Integracja Społeczna. Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500110307-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie, Krajowy numer identyfikacyjny 85001917400000, ul. ul. Rynek 33, 39220 Pilzno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 807 729, e-mail ops@pilzno.um.gov.pl, faks 146 807 747.
Adres strony internetowej (url): www.opspilzno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. specjalistyczne usługi opiekuńcze: 1.1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: a) ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 ze zm.); b) ustawą o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.882); c) rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598), zwanym dalej Rozporządzeniem. 1.2. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje obok usług opiekuńczych: 1) pielęgnację - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 2) rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych: a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 1.3. Specjalistyczne usługi będą świadczone przez osoby: 1) posiadające kwalifikacje do wykonywania jednego z wymienionego zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2) świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym; b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; d) ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym; e) zakładzie rehabilitacji; f) innej jednostce niż wymienione w lit. a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. g) w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1.3 pkt 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 3) posiadające przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań; b) kształtowania nawyków celowej aktywności; c) prowadzenia treningu zachowań społecznych. 4) Specjalistyczna usługa opiekuńcza świadczona jest przez osobę, która spełnia łącznie warunki: a) spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu, o którym mowa w 1.1 lit. c. b) posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. c) posiada zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług. 1.4. Zadaniem Wykonawcy jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, pobytu osoby niesamodzielnej, w oparciu o indywidualny plan pracy. Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługę po średnio 24 godz./mies. Łączna liczba 192 godz. W okresie od V do XII 2018 r. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; 1.5. Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; 1.6. Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; 1.7. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 1.8. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zlecenia. 1.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 1.11. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych. 1.12. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat. 1.13. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 1.14. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 1.15. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli i monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 1.16. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej do Zamawiającego w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 1.17. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). 1.18. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 1.19. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5376
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jolanta Mroczek
Email wykonawcy: jolamrocz@interia.eu
Adres pocztowy: Strzegocice 125
Kod pocztowy: 39-223
Miejscowość: Strzegocice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5376
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5376
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5376
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem pod nr 540243 - N-2018 w dniu 5 kwietnia 2018 r., na stronie internetowej: www.opspilzno.pll i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego w części VII i VII dotyczącej świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych. Termin składania ofert upłynął w dniu 13 kwietnia 2018 r. o godz. 13:00. W tym terminie nie złożono do Zamawiającego żadnej oferty dot. część VII i VIII. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W związku z powyższym uzasadnione było unieważnienie postępowania przetargowego w w/w częściach. Zgodnie z art. 68 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy, wszczął postępowanie w trybie postępowania z wolnej ręki, gdyż w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie została złozona żadna oferta,a pierwotnie warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiajacy zaprosił do negocjacji jednego wykonawcę i przekazał wszelkie niezbedne informacje do przeprowadzenia postepowania. Wykonawca spełnia warunki zawarte w zaproszeniu. Mimo, ze brak jest ustawowego obowiązku zamieszczenia zamiaru zawarcia umowy z Wykonawcą, dla transparentnosci postepowania zamieszczono ten zamiar na stronach BIP Zamawiającego, oraz UZP pod nr 500110307-N-2018 w dniu 18 maja 2018r. Majac na uwadze przesłanki prawne i faktyczne Zamawiajacy dokonał wyborutrybu zamówienia z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.