Ogłoszenie nr 500116656-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Poznań: Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania.
Numer referencyjny
ZOU-XII.271.72.2018.MM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w zakresie:
- przygotowania powierzchni do prac remontowych,
- wykonania robót w zakresie remontu posadzek, w tym zrywania i układania wykładzin z tworzyw sztucznych oraz renowacja parkietów,
- robót tynkarskich,
- robót w zakresie instalacji elektrycznych,
- robót w zakresie przygotowania i malowania ścian i sufitów.
Realizacja zadania nie pogorszy dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące w obiektach instalacje, w szczególności:
- Systemu Sygnalizacji Pożaru,
- Dźwiękowy System Ostrzegawczy,
- Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu,
- Systemu CCTV,
- Systemu Kontroli Dostępu,
- Systemu Oddymiania,
- sieci elektrycznej,
- sieci komputerowej.
W przypadku nie wywiązania się ze zobowiązania, które skutkować będzie uszkodzeniem wymienionych systemów, Zamawiający naliczy kary umowne, a w przypadku bezskutecznego wezwania do naprawy zleci jej wykonanie podmiotowi trzeciemu i wystawi fakturę obciążającą Wykonawcę kosztami, jakie poniósł Zamawiający w związku z powyższym zleceniem.
Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu terminowego realizacji umowy, który stanowił będzie załącznik do umowy. W przypadku nie przedłożenia harmonogramu terminowego realizacji umowy Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych.
Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach Urzędu Miasta Poznania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników (użycie farb, lakierów itp.) poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z inspektorami nadzoru.
Wykonawca zobowiązany jest zorganizować roboty w sposób nienarażający użytkowników obiektu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z ich prowadzenia, nieutrudniające prowadzenia bieżącej działalności z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Prace należy prowadzić zgodnie z ustalonym harmonogramem. W przypadku wystąpienia opóźnienia i zagrożenia terminu końcowego zakończenia robót Wykonawca zapewni pracę w soboty, niedziele, święta jak również w godzinach nocnych, po wcześniejszym zawiadomieniu inspektorów nadzoru.
II.5) Główny Kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Możliwość udzielenia zamówień związanych z powtórzeniem podobnych robót budowlanych, polegających na wykonaniu prac remontowych opisanych w zakresie zamówienia podstawowego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu oraz umowie nr ZOU-V-4125.134.2017 z dnia 5 grudnia 2017 r. Uzasadnienie faktyczne: zaistniała konieczność wykonania prac remontowych w pomieszczeniach budynków Urzędu Miasta Poznania.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej,
spoldzielnia_zdunow@poczta.fm,
Słowiańska 53C,
61-664,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.