eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500116639-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.: Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - działanie 2.3

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545790-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500088579-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 220793020, ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 (58) 586 75 86, e-mail k.redzimska@skzukowo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.skzukowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/7/D/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - działanie 2.3. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawierającymi się w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.", umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r/ 3. Zadania informacyjno-promocyjne obejmują: a) zaprojektowanie, wykonanie, sukcesywną dostawę 17 tablic informacyjnych wraz z konstrukcją, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji projektu graficznego (dostawa sukcesywna); b) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych oraz ulotek informujących o projekcie, termin realizacji: 3 tygodnie od akceptacji projektów graficznych przez zamawiającego (dostawa jednorazowa); c) usługę informacyjno-promocyjną polegającą na: o zorganizowaniu konkursu plastycznego w klasach 1-3 w szkołach podstawowych na terenie gminy Żukowo, jednorazowo w roku 2019; o przygotowaniu i obsłudze stoiska informacyjnego na 3 imprezach plenerowych (Sobótki w Żukowie w roku 2018, 2019 i 2020); o zredagowaniu i zamieszczeniu ogłoszeń prasowych, dotyczących realizacji projektu, w prasie lokalnej - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji ogłoszenia przed jego publikacją w prasie; o produkcji spotu i emisji komunikatów radiowych, dotyczących realizacji projektu, w radiu lokalnym - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji komunikatu przed jego emisją w radiu; zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). 4. Dostawa tablic informacyjnych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Żukowo. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu. 6. Przedmiot umowy (tablice informacyjne i artykuły promocyjne) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa bezpłatne egzemplarze tytułu prasowego, z dnia w którym ukazała się publikacja ogłoszenia prasowego. 8. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych będzie odbywała się na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną. 9. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu i rozładunku spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku. 11. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie poprzedzony kontrolą ilości i jakości przeprowadzoną przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zgodnego z zamówieniem w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego. 13. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 5 lat gwarancji na dostarczone tablice informacyjne wraz z konstrukcją. 16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone artykuły promocyjne. 17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67167.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZasadaMedia Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Burchardztwo 176C
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61427.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61427.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157403.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.