eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500116131-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534718-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32783000000, ul. ul. Marymoncka 34, 00968 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 834 05 14, e-mail zp@awf.edu.pl, faks 834 76 65.
Adres strony internetowej (url): www.awf.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SSZP 371/9/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa. (CPV - 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej ). 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie reumatologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). Cz. II - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie neurologii, na kierunku pielęgniarstwo w zakresie psychiatrii i pielęgniarstwa psychiatrycznego, neurologii i pielęgniarstwa neurologicznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, na kierunku terapii zajęciowej w zakresie psychiatrii i neurologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). 3. Wykonawca udostępni AWF znajdujące się w jego posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć praktycznych z opieki paliatywnej. 4. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 5. W cz. I: w semestrze letnim 2017/2018 Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych ok. 75 studentów w 8 grupach, a w semestrze letnim 2018/2019 ok. 95 studentów w 9 grupach. 6. W cz. II Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych A. Kierunek fizjoterapia: semestr letni 2018/2019: - III r. Io ok. 95 studentów tj. 10 grup; (łącznie max. 2.850 godz.) - I r. II o ok. 110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825 godz.) w semestrze letnim 2019/2020 - I r. IIo ok.110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825) B. Kierunek pielęgniarstwo: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 - III r. Io nie więcej niż 65 osób tj. 6 grup na 3 przedmioty. (łącznie max. 26.000 godz.) C. Kierunek terapia zajęciowa: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 III r. Io nie więcej niż 45 osób tj. 3-4 grupy na 2 przedmioty. (łącznie max. 10.800 godz.) 7. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach dydaktycznych powiązanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 8. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 10. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie: - reumatologii - kierunek fizjoterapia (Cz. I). - psychiatrii i neurologii - kierunek fizjoterapia, pielęgniarstwo i terapia zajęciowa (Cz. II) 11. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. 12. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć dydaktycznych w obiektach wykonawcy. 13. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 14. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów dla kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80320000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie reumatologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołoska 137
Kod pocztowy: 02-507
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie neurologii, na kierunku pielęgniarstwo w zakresie psychiatrii i pielęgniarstwa psychiatrycznego, neurologii i pielęgniarstwa neurologicznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, na kierunku terapii zajęciowej w zakresie psychiatrii i neurologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126997.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126997.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126997.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.