To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500116131-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534718-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32783000000,
ul. ul. Marymoncka
34,
00968
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
834 05 14, e-mail
zp@awf.edu.pl, faks
834 76 65.
Adres strony internetowej (url): www.awf.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SSZP 371/9/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa. (CPV - 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej ). 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie reumatologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). Cz. II - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie neurologii, na kierunku pielęgniarstwo w zakresie psychiatrii i pielęgniarstwa psychiatrycznego, neurologii i pielęgniarstwa neurologicznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, na kierunku terapii zajęciowej w zakresie psychiatrii i neurologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). 3. Wykonawca udostępni AWF znajdujące się w jego posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć praktycznych z opieki paliatywnej. 4. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 5. W cz. I: w semestrze letnim 2017/2018 Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych ok. 75 studentów w 8 grupach, a w semestrze letnim 2018/2019 ok. 95 studentów w 9 grupach. 6. W cz. II Zamawiający zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych A. Kierunek fizjoterapia: semestr letni 2018/2019: - III r. Io ok. 95 studentów tj. 10 grup; (łącznie max. 2.850 godz.) - I r. II o ok. 110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825 godz.) w semestrze letnim 2019/2020 - I r. IIo ok.110 studentów tj. 11 grup, (łącznie max. 825) B. Kierunek pielęgniarstwo: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 - III r. Io nie więcej niż 65 osób tj. 6 grup na 3 przedmioty. (łącznie max. 26.000 godz.) C. Kierunek terapia zajęciowa: W roku ak. 2018/2019, 2019/2020 III r. Io nie więcej niż 45 osób tj. 3-4 grupy na 2 przedmioty. (łącznie max. 10.800 godz.) 7. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach dydaktycznych powiązanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 8. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 10. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie: - reumatologii - kierunek fizjoterapia (Cz. I). - psychiatrii i neurologii - kierunek fizjoterapia, pielęgniarstwo i terapia zajęciowa (Cz. II) 11. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. 12. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć dydaktycznych w obiektach wykonawcy. 13. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 14. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów dla kierunku pielęgniarstwo, fizjoterapia, terapia zajęciowa w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80320000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie reumatologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22140
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie neurologii, na kierunku pielęgniarstwo w zakresie psychiatrii i pielęgniarstwa psychiatrycznego, neurologii i pielęgniarstwa neurologicznego, rehabilitacji i pielęgnowania niepełnosprawnych, na kierunku terapii zajęciowej w zakresie psychiatrii i neurologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych (prace dyplomowe, magisterskie). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126997.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.