eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500115643-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Starosta Jasielski: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545730-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starosta Jasielski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 18, 38200 Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 483 410, e-mail inwestycje@powiat.jasło.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (url): www.rjs.itl.pl/zamowienia/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.II.272.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. 1) Część I. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Pielgrzymka jedn. ewid. Osiek Jasielski: obejmuje: a) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, b) inwentaryzacja punktów osnowy pomiarowej i szczegółowej zgodnie z załącznikiem nr 3, c) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, d) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, e) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, f) sporządzenie mapy ewidencyjnej, g) sporządzenie kompletnej dokumentacji (analogowej i cyfrowej) - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, h) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, i) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, j) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, k) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 2) Część II. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kołaczyce jedn. ewid. Kołaczyce-miasto: obejmuje: a) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, b) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, c) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, d) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, e) sporządzenie mapy ewidencyjnej, f) sporządzenie kompletnej dokumentacji (analogowej i cyfrowej) - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, g) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, i) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, j) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 3) Część III Sukcesywne wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego. Zakres zamówienia: Jednostka Szacunkowa ilość Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic): 1 dz. 2 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej): - podział działki na 2 części 1 dz. 2 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej): - każda następna dzielona działka 1 dz. 1 Wznowienie lub wskazanie punktów granicznych działek pod poszerzenia pasa drogowego - do 4 punktów granicznych 1 dz. 26 Wznowienie lub wskazanie punktów granicznych działek pod poszerzenia pasa drogowego - każdy następny punkt graniczny 1 pkt 8 Opracowanie kameralne: - pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 8 Opracowanie kameralne: - każda następna działka 1 dz. 1 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 3 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - każda następna działka 1 dz. 1 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.: 1 dz. 3 a) Ilość prac może ulec zmniejszeniu (nie więcej niż o 20%). b) Zamawiający zastrzega, że podane przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach. c) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia. d) Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle. e) Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane. 4) Część IV Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: a) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych obejmujący wykaz synchronizacyjny dla parcel gruntowych lkat. 778/4,780/4 położonych w Trzcinicy gm. Jasło objętych zbiorem dokumentów Zd. Nr 13321 (działka ewid. nr 441). b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytku gruntowego na działce nr 73/1 obręb 03-Błonie, Jasło-miasto (prace kameralne); c) Wyznaczenie punktów granicznych wraz z ich zamarkowaniem dla działek nr 154/1,195/12,195/14 położone w obrębie Łaski gm. Jasło.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Pielgrzymka jedn. ewid. Osiek Jasielski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136900.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: nowika Paweł Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Górki 10,
Kod pocztowy: 38-213
Miejscowość: Kołaczyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124713.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178900.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kołaczyce jedn. ewid. Kołaczyce-miasto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128700.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148911.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148911.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148911.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywne wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20651.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: nowika Paweł Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Górki 10
Kod pocztowy: 38-213
Miejscowość: Kołaczyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48489.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1626.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjne Hendzel Stanisław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bieździadka 38A
Kod pocztowy: 38-214
Miejscowość: Bieździedza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4650.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.