eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500115516-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Nadleśnictwo Czaplinek: Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535960-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Czaplinek, Krajowy numer identyfikacyjny 33004405100000, ul. ul. Drahimska 13, 78550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 755 043,44, e-mail czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 755 046.
Adres strony internetowej (url): http://www.czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.7.2018.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku oraz prace wykończeniowe". Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych oraz do pomieszczeń socjalnych w budynku biura stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Czaplinek. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, muszą opowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace wykończeniowe polegające m.in. na tapetowaniu ścian, wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych zgodnie ze specyfikacją pozostałych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także uprzątnięciu miejsc dostawy/pracy. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia pomieszczeń pracowniczych tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji tj. posiadały wspólną stylistykę formę i detale. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres i opis robót zawiera: Formularz ofertowy - załącznik nr 1, Przedmiar robót - załącznik nr 12, Projekt aranżacji wnętrz - załącznik nr 5, Specyfikacja meblową- załącznik nr 6, Część rysunkowa - rozmieszczenie mebli - załącznik nr 7, Wizualizacje - załącznik nr 8, Wzór umowy - załącznik nr 9 Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał poglądowy. Zadanie należy wykonać w oparciu o zapisy specyfikacji meblowej, projektu aranżacji wnętrz, rysunki oraz wizualizacje, które stanowią załączniki do SIWZ. Jednocześnie Wykonawca składając ofertę oświadcza, że załączone do SIWZ dokumenty są wystarczające do rzetelnej wyceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39141000-2, 39141000-2, 39112000-2, 39700000-9, 45432200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 498000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GT STUDIO SP. Z O.O., SP. K.
Email wykonawcy: BIURO@STUDIOGT.PL
Adres pocztowy: UL. ŁĄKOWA 19, 90-554 ŁÓDŹ
Kod pocztowy: 90-554
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1250564.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.