To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500115516-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Nadleśnictwo Czaplinek: Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535960-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Czaplinek, Krajowy numer identyfikacyjny 33004405100000,
ul. ul. Drahimska
13,
78550
Czaplinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 755 043,44, e-mail
czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
943 755 046.
Adres strony internetowej (url): http://www.czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.7.2018.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa i montaż mebli biurowych do nowo wybudowanego budynku biurowego Nadleśnictwa Czaplinek zlokalizowanego przy ul. Kalinowej 1 w Czaplinku oraz prace wykończeniowe". Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych oraz do pomieszczeń socjalnych w budynku biura stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Czaplinek. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, muszą opowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace wykończeniowe polegające m.in. na tapetowaniu ścian, wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych zgodnie ze specyfikacją pozostałych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także uprzątnięciu miejsc dostawy/pracy. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia pomieszczeń pracowniczych tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji tj. posiadały wspólną stylistykę formę i detale. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres i opis robót zawiera: Formularz ofertowy - załącznik nr 1, Przedmiar robót - załącznik nr 12, Projekt aranżacji wnętrz - załącznik nr 5, Specyfikacja meblową- załącznik nr 6, Część rysunkowa - rozmieszczenie mebli - załącznik nr 7, Wizualizacje - załącznik nr 8, Wzór umowy - załącznik nr 9 Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał poglądowy. Zadanie należy wykonać w oparciu o zapisy specyfikacji meblowej, projektu aranżacji wnętrz, rysunki oraz wizualizacje, które stanowią załączniki do SIWZ. Jednocześnie Wykonawca składając ofertę oświadcza, że załączone do SIWZ dokumenty są wystarczające do rzetelnej wyceny oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39141000-2, 39141000-2, 39112000-2, 39700000-9, 45432200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
498000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GT STUDIO SP. Z O.O., SP. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
612540.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZAPLINEK
więcej: przetargi CZAPLINEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektów szkolnych - Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w miejscowościach Bielcza, Borzęcin Górny i Przyborów.
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
- Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 1 w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.