To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-23
Ogłoszenie nr 500115470-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Urząd Miejski w Policach: Dostawa doposażenia pracowni w postaci pomocy dydaktycznych, pomocy naukowych, materiałów laboratoryjnych, programów edukacyjnych, materiałów biurowych i gier edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu "Lepszy start - kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pn.: "Lepszy start - kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police" RPZP.08.03.00-IP.02-32-K003/17 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510850-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Policach, Krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000,
ul. ul. Stefana Batorego
3,
72010
Police, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 311 830, e-mail
sekretariat@ug.police.pl, faks
914 311 832.
Adres strony internetowej (url): www.police.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa doposażenia pracowni w postaci pomocy dydaktycznych, pomocy naukowych, materiałów laboratoryjnych, programów edukacyjnych, materiałów biurowych i gier edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu "Lepszy start - kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FP.RPO.2/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni w postaci pomocy dydaktycznych, pomocy naukowych, materiałów laboratoryjnych, programów edukacyjnych, materiałów biurowych i gier edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu "Lepszy start - kompetencje kluczowe dla uczniów w Gminie Police". Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem"), tj.: a) Zadanie nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych; b) Zadanie nr 2 - dostawa pomocy naukowych; c) Zadanie nr 3 - dostawa materiałów laboratoryjnych; d) Zadanie nr 4 - dostawa programów edukacyjnych; e) Zadanie nr 5 - dostawa materiałów biurowych; f) Zadanie nr 6 - dostawa gier edukacyjnych; 2. Wyszczególnienie rodzaju doposażenia pracowni w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 specyfikacji. 3. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używane w jej treści "doposażenie", "artykuły" lub "produkty" bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość doposażenia pracowni wyszczególnionego w Załączniku nr 1 specyfikacji (w odniesieniu do danego zadania), w tym oprogramowania, jeżeli w zakres niniejszego zamówienia zawarty w załączniku nr 1 specyfikacji wchodzi również dostawa oprogramowania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. 5. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego asortymentu. Dopuszcza się składanie ofert na asortyment innych producentów (produkt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). 6. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia wyposażenia używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). 7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności wyposażenia oraz dostarczenie go zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez jego dostarczenie należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w załączniku nr 1 specyfikacji, jeżeli zakres ten został określony w załączniku nr 1 specyfikacji. 8. Miejscem dostarczenia zamawiającemu wyposażenia są wskazane przez zamawiającego szkoły zlokalizowane w Policach, Niekłończycy i Trzebieży - zwane dalej również "miejscem dostarczenia doposażenia" (wymagane jest wniesienie doposażenia do pomieszczeń). 9. Na żądanie odbiorcy doposażenia, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 7 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności ich montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia wyposażenia. 10. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego doposażenia oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 11. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem doposażenia (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania z doposażenia zwaną w dalszej części specyfikacji "instrukcją obsługi"; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień § 5 Załącznika nr 5 specyfikacji stanowiącego wzór umowy, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 12. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 10 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania doposażenia w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego produktu (w zadaniu) w Załączniku nr 1 specyfikacji. 13. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 11 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162200-7, 33696500-0, 38437000-7, 48520000-9, 30192000-1, 30192113-6, 37524100-8, 33696300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważniił postępowanie, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 1 - nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa pomocy naukowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 2 - nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa materiałów laboratoryjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44298.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73955.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa programów edukacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 4 - nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa materiałów biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23397.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAKPOL PHU Władysław Wojciech Rak Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39617.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa gier edukacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16351.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EGO-Product Zbigniew Sochacki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24359.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
- "Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach"
- "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach"
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawę odczynników do immunochemii II wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.