eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-23

Ogłoszenie nr 500115462-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.

Gmina Chełmża: Dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Działania 3.1 o nazwie "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" zgodnie z konkursem nr RPKP.03.01.00-IZ.00-04-077/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540470-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 572224100000, ul. ul. Wodna 2, 87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail info@gminachelmza.pl, faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSO.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarnych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża w ramach przedsięwzięcia pn. "Zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych i mikroinstalacji solarnych na terenie Gminy Chełmża". 2. Zamówienie polega na dostawie wraz z montażem mikroinstalacji do produkcji energii cieplnej (ciepła woda użytkowa) opartych na systemach solarnych wraz z oprzyrządowaniem w ilości 7 szt. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i użytkowników (właścicieli nieruchomości) miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod montaż mikroinstalacji solarnych, b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje, c) dostawę i montaż (instalację) kompletnych mikroinstalacji solarnych w oparciu o kolektory słoneczne typu płaskiego (7 szt.), zgodnie z projektami wykonawczymi po uzgodnieniu z Zamawiającym (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III. SIWZ), d) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków, e) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody, f) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych, g) wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczających, h) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania, i) integracja instalacji z istniejącymi źródłami ciepła (jeżeli dotyczy), j) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji, k) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji, l) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania zamontowanych (zainstalowanych) mikroinstalacji na poszczególnych nieruchomościach, m) podłączenia instalacji do istniejącej kotłowni (w tym zasilanie w zimną wodę, podłączenie do istniejącej instalacji cwu, podłączenia zbiornika biwalentnego do istniejącej instalacji kotłowej). 4. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie mikroinstalacji solarnych nie obejmuje przebudowy i rozbudowy istniejących wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynkach, a jedynie obejmuje wykonanie instalacji solarnych wraz z ich włączeniem do istniejących instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej oraz integrację z istniejącym systemem. 5. Zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach, b) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu, c) opracowanie odrębnie dla poszczególnych mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji), d) opracowanie odrębnie dla każdej z wykonanych mikroinstalacji operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, e) inne prace związane z procesem montażu mikroinstalacji, f) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ Części III. OPZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331100-9


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92150.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowo - Produkcyjna ARIS Rolbiecki Zbigniew
Email wykonawcy: rolbiecki@o2.pl
Adres pocztowy: Grzegorz 8
Kod pocztowy: 87-140
Miejscowość: Chełmża
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83538.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.