eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolanów › Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED oraz dowieszenie opraw na istniejących liniach energetycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-23

Ogłoszenie nr 500114387-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.

Urząd Gminy: Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED oraz dowieszenie opraw na istniejących liniach energetycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538991-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 54880900000, ul. ul. Radomska 20, 26625 Wolanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 186 015, e-mail inwestycje@wolanow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wolanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED oraz dowieszenie opraw na istniejących liniach energetycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BGP.271.4.2018.BC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest: "Wymiana opraw oświetlenia drogowego oraz dowieszenie nowych opraw na istniejącej linii napowietrznej ze stacji trafo w miejscowości: Kowala Duszocina 1, Kowala Duszocina 2, Kowala Duszocina 3 oraz stacji trafo Młodocin Większy gm. Wolanów. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo "Kowala Duszocina 1" - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W ,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 17 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W ,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 10 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 27 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A - szt. 27 Zakres projektowanej inwestycji: b) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo "Kowala Duszocina 2" - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W, II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 9 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 4 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 13 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 13 c) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo "Kowala Duszocina 3" - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W, II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 17 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 11 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 28 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 28 d) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo "Młodocin Większy - Budowa przyłącza napowietrznego przewodem AsXSn 2x25mm2 - dł. 8 m - Montaż szafy oświetleniowej SO na słupie nr 1 obw. 2 - kpl. 1 - Zasilanie obwodów oświetleniowych przewodem AsXSn 3x25 mm2 - dł. 10 m - Podwieszenie przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm2 - dł. 30 m - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 22 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 19 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 41 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 41 - Montaż odgromników i uziemienia na słupie nr 1 obw. 1 i 2 ograniczniki przepięć SE 30.166 - szt. 2 bednarka FeZN 25x4mm - mb. 60 pręt stalowy ocynkowany Ø18mm dł. 3m - szt. 6 Uwaga! We wszystkich oprawach należy zamontować układ redukcji mocy z zaprogramowanym obniżeniem mocy oprawy o 40%. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. instalacji elektrycznych były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135662.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 5
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129150
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129150
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157233.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.