To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-22
Ogłoszenie nr 500114023-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.
33 Baza Lotnictwa Transportowego: Usługa czyszczenia urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533827-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000,
ul. Powidz-Osiedle
6,
62-430
Powidz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 544 471; 261 544 261, e-mail
33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa czyszczenia urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):7/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu urządzeń na terenie kompleksów w 33. Bazie Lotnictwa Transportowego w Powidzu (ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz) i w Jednostce Wojskowej 3918 w Jarocinie (ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin) wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi. W przypadku zadań nr 2 i 3 czyszczenie będzie się odbywało tylko na terenie kompleksów zlokalizowanych w Powidzu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania. Zadanie nr 1 - Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych na terenach administrowanych przez 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia. Zadanie nr 2 - Czyszczenie urządzeń służących do oczyszczania, bądź przetrzymywania wód opadowych ze sztucznych płaszczyzn lotniska na terenie 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia. Zadanie nr 3 - Czyszczenie przepompowni ścieków na terenie 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia. 3. Wykaz kompleksów wojskowych, urządzeń przeznaczonych do czyszczenia wraz z ich całkowitymi pojemnościami, terminami obsługi i szacunkową ilością powstałych odpadów znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ dla zadania nr 1, w załączniku nr 3B do SIWZ dla zadania nr 2 i w załączniku nr 3C do SIWZ dla zadania nr 3. 4. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) Wykonawca świadczący usługę czyszczenia urządzeń sozotechnicznych jest wytwórcą powstałego odpadu i to na nim spoczywa obowiązek ewidencji odpadu oraz złożenia stosownej informacji do właściwego marszałka województwa o ilości wytworzonych odpadów w danym roku kalendarzowym. Ponosi także odpowiedzialność za wytworzony odpad, jego odzysk lub unieszkodliwianie. 2) Podczas czyszczenia urządzeń będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnych (Dz. U. z 1993 r. Nr 96, poz. 437 ze zm.). 3) Określenie ilości odebranego odpadu odbywać się będzie w oparciu o urządzenie pomiarowe (np. przepływomierz) zamontowane na pojeździe, które powstały odpad będzie mierzyło w m3. 4) Wykonanie usługi odbywać się będzie na podstawie protokołu wykonania usługi czyszczenia oraz protokołu wytworzenia odpadu - załączniki nr 2, 3 do projektu umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać ww. dokumenty w 3 jednobrzmiących egzemplarzach - dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy. 6) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Wykonawca musi zatrudniać na podstawie umowy o pracę osoby, które będą wykonywały takie czynności jak: kierowanie samochodem przystosowanym do czyszczenia urządzeń, czyszczenie urządzeń, ocenianie stanu technicznego urządzeń. Czynności zostały także szczegółowo określone w ust. 1 punktach 5-7 (w zależności od zadania) niniejszej części SIWZ. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu o umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90000000-7, 90533000-2, 90512000-9, 90400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych na terenach administrowanych przez 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63531.81
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych "UNIKOM" Piotr Orłowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54756.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Czyszczenie urządzeń służących do oczyszczania, bądź przetrzymywania wód opadowych ze sztucznych płaszczyzn lotniska na terenie 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54054.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych "UNIKOM" Piotr Orłowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35856.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Czyszczenie przepompowni ścieków na terenie 33. BLTr wraz z odbiorem, transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych "UNIKOM" Piotr Orłowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POWIDZ
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.