eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500114022-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547557-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092356219, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.1.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zakres robót obejmuje wykonanie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu bydgoskiego na łącznej powierzchni przeznaczonej do koszenia odpowiednio dla: Części 1 - Solec Kujawski, Białe Błota, Nowa Wieś Wielka - 173.245 m2, Części 2 - Koronowo - 260.720 m2, 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie dwukrotnie na całym zakresie oraz trzeci raz, w miarę potrzeb Zamawiającego, na całości zakresu lub wybranych odcinkach, w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty. Trzecie koszenie będzie realizowane opcjonalnie. Zamawiający nie może żądać wynagrodzenia poza podstawowy zakres wykonany. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, które będzie polegać na zwiększeniu zakresu podstawowego przedmiotu zamówienia do 30 %. Określona cena jednostkowa dla poszczególnych usług w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego. 4) Zakres usług w pasie drogowym dróg powiatowych obejmuje: - wykoszenie z poboczy pasa drogowego traw, chwastów w terminie zgodnym z umową oraz zgodnie z każdorazowymi wytycznymi, - wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. - koszenie poboczy z użyciem kosiarek bijakowych oraz ręczne na szerokości pasa drogowego określonej w Załączniku do Umowy - zakres usług i wg wskazań Zamawiającego; - ręczne koszenie w miejscach niedostępnych, tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych, terenu z barierami, drzewach itp. do wymaganej szerokości; - wykonanie zleconego zakresu koszenia w wymaganym terminie zgodnym z umową, po przekazaniu przez Zamawiającego zlecenia; - realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego, ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze oraz oznakowanie rejonu prowadzonych robót. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA! Niedopuszczalne jest wykonywanie prac przy użyciu kosiarek rotacyjnych. 5) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. d) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób fizycznych skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77314100-5


Dodatkowe kody CPV: 77312100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - obejmuje teren gmin: Solec Kujawski, Nowa Wieś Wielka, Białe Błota

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający wezwał PHU POLTER Sławomir Piguła oraz Firmę Usługową Jakub Wangin do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 14 maja 2018 r. do godz. 10:00, z uwagi na fakt, iż Wykonawcy złożyli oferty o takim samym bilansie ceny i pozostałych kryteriów. W wyznaczonym terminie, Wykonawcy przedłożyli oferty dodatkowe, w których wskazali takie same ceny. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na fakt, iż Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego złożyli oferty dodatkowe o takiej samej cenie. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - obejmuje teren gminy Koronowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25436.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Zygowski
Email wykonawcy: adamzygowski@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Droga do Różanny 18
Kod pocztowy: 86-010
Miejscowość: Koronowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31286.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31286.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52144
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.